پلمب 35 متخلف نانوایی های مشهد / شکسته شدن صف خرید نان


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839928

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد در گفت و گو با صبح توس:

دلداری گفت: 35 نانوایی متخلف در چند روز گذشته به دلیل تعطیلی غیرمجاز و یا تحویل آرد خارج از شبکه پلمب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: نمی توانند از این موقعیت سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا بیشترین نظارت بر عرضه نان نانوایی ها انجام می شود، گفت: در حال حاضر پس از اقدامات انجام شده در بازار مرغ مشهد، امروز شاهد هستیم که صف های خرید مرغ از بین رفته است. و گوشت مرغ زیر قیمت تعیین شده توزیع و تحویل می شود.

دلداری بیان کرد: پیش از این به دلیل بار روانی ایجاد شده در بازار و خرید بی رویه برخی افراد، کره و تخم مرغ با کمبود مواجه بود، اما در حال حاضر در سطح شهر مشهد در تامین کالاهای اساسی و همچنین روغن و کمبود کمبود وجود دارد. فروشگاه ها . .

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد با بیان اینکه صف نانوایی ها نیز شکسته شد، گفت: 35 نانوایی متخلف در روزهای اخیر به دلیل تعطیلی غیرمجاز یا تحویل غیرقانونی آرد به نانوایی های اطراف بسته شده و به نفع شهروندان است. تا مردم برای تامین نان مورد نیاز خود مشکلی نداشته باشند.

وی گفت: در طرح تقویت نظارت بر بازار بسیج کمک کردیم و توانستیم نظارت داشته باشیم. از سوی دیگر در جلسات اتحادیه نانوایان با بسیج مقرر شد نیروهای بسیج به کمک اتحادیه نانوایان بیایند و عملکرد منطقه را به طور کامل رصد کنند و گفت: خوشبختانه امروز باید این اتفاق بیفتد که شاهد آن هستیم. کاهش شدید صف های خرید نان در شهر مشهد.

دلداری ادامه داد: پس از افزایش قیمت مرغ و افزایش تقاضا در بازار، قیمت گوشت قرمز افزایش یافت، اما به زودی به دلیل کاهش تقاضا، قیمت گوشت قرمز نیز کاهش می یابد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به گشایش انبارهای غیرمجاز و انباشت کالا، با کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وارد عمل شده و تاکنون مقادیر قابل توجهی از کالاهای انبار شده به ثبت رسیده است. پیدا شد و در دسترس عموم قرار گرفت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید