ماجرای برنامه ریزی شده ناپدید شدن پسر 17 ساله یاسوجی!

ماجرای برنامه ریزی شده ناپدید شدن پسر 17 ساله یاسوجی!

روز جدید : پنجشنبه شب پس از خروج یاسوجی نوجوان 17 ساله از خانه و عدم بازگشت به خانه، خانواده اش نگران شدند و از ساعت 19 بعد از ظهر با تماس با وی تلفن همراهش خاموش شد.

طی دو روز گذشته خبر ناپدید شدن نوجوان 17 ساله ای به نام رامین درفش از طریق فضای مجازی و خانواده این مرد منتشر شده و نگرانی خانواده وی مطرح شده است. مرد مفقودی که تا پنجشنبه شب پس از خروج از منزل برنگشت، باعث نگرانی شدید مادر و خانواده اش شد، زیرا از مردم خواسته شد در صورت داشتن خبری در این زمینه با تلفن اعلام شده تماس بگیرند و با ما تماس بگیرند.

علی اکبری، عموی این نوجوان در تشریح جزئیات ناپدید شدن رامین گفت: ساعت 15 روز پنجشنبه دوم دی ماه 1400 برای بازی در باشگاه از خانه خارج شد و پس از آن با دو نفر دوست شد که به گفته او شرکتی در تهران ما را می خواهد. برای کار به تهران بروم.

وی افزود: گوشی خود را خاموش کرد و کارت بانکی خود و مادرش و لباس همراه با کیف را گرفت و با دو دوستی که پیدا کرد به تهران رفت.

اکبری گفت: در پی وقوع این حادثه و با کمک پلیس به ویژه پلیس آگاهی مشخص شد وی از یاسود به شیراز و سپس به تهران رفته و محل اختفای خود را پیدا کرده است. صبح روز شنبه چهارم دی ماه سال 1400 از او پذیرایی کردم و به آغوش خانواده بازگشت.

گفتنی است خانواده و برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکسی از یاسوجی 17 ساله از شهروندان خواستند تا برای احراز وضعیت و یافتن وی کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید