سه نفر برای پیگیری پرونده ناپدید شدن دختر ۲۲ ساله در شیراز دستگیر شدند

سه نفر برای پیگیری پرونده ناپدید شدن دختر ۲۲ ساله در شیراز دستگیر شدند

روز جدید معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای امور جنایی و امنیتی شیراز در پی انتشار اخبار و کلیپی از ناپدید شدن دختر ۲۲ ساله در شیراز گفت: از زمان دریافت گزارش مفقودی این فرد. با جمع آوری و عدم تشکیل پرونده در مراجع انتظامی، دستورات ویژه قضایی صادر شد.

افشین محمدی دره شوری معاون دادستان مرکز استان و رئیس دادسرای جرایم کیفری و امنیتی شیراز با بیان اینکه این پرونده زیر نظر بازپرس شعبه سیزدهم دادسرای کیفری ویژه شیراز و جرایم علیه امنیت است، گفت: تاکنون از سه نفر در این رابطه تحقیق شده است که دو نفر دستگیر و دو نفر به دلایل مثبت بی گناهی آزاد شده اند و یک نفر همچنان در بازداشت به سر می برد.

وی افزود: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی زیر نظر مراجع قضایی ادامه دارد و تمامی دستورات قضایی لازم برای باز شدن گره این پرونده به ماموران صادر شده است.

وی با بیان اینکه اخطاریه های صادره از سوی خانواده این دختر 22 ساله می تواند کمک شایانی به نیروی انتظامی در پیگیری این پرونده کند، گفت: آنچه مسلم است تمرکز تمام مراجع انتظامی و قضایی برای یافتن فرد مفقود شده است. ، اما همکاری خانواده و مطلعین می تواند روند را تسریع کند. افزایش نتایج تحقیقات.

لازم به ذکر است حدود 42 روز پیش دختری 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود برای آخرین بار در معالی آباد شیراز مفقود شد و تاکنون خبری از وی نیست. .

دیدگاهتان را بنویسید