ماجرای جنجالی اعترافات برانکو روزی تازه

ماجرای اعتراف جنجالی برانکو

تیم ملی فوتبال عمان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عرب به مصاف تونس رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از این رقابت ها خداحافظی کرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان پس از این شکست گفت: این پیروزی را به تیم ملی تونس تبریک می گویم. آنها شایسته پیروزی بودند و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت می کنم. بازی سختی مقابل تونس داشتیم.

وی افزود: قبول دارم که تونس بهترین تیم میدان بود. من بازیکنانم را سرزنش نمی کنم زیرا آنها تمام تلاش خود را کردند، اما ما تصمیمات زیادی برای پیروزی در این دیدار نداشتیم.

وی ادامه داد: گاهی برنده شدن سخت است. مهمتر از همه این بود که بازیکنان ما تجربه خوبی در این مسابقات داشتند. آینده برای ما بسیار مهم است و در مقدماتی جام جهانی 2022 بازی های مهمی مقابل عربستان و استرالیا داریم.

کروات گفت: «دو دلیل وجود داشت که نتوانستیم مقابل تونس عملکرد خوبی داشته باشیم. اول اینکه هفته ای 3 بازی انجام می دادیم و دوم اینکه بعد از آن فشار مقابل تیم قدرتمندی مثل تونس بازی کردیم که بازیکنان خوبی دارد.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: هر تیمی که به فینال این رقابت ها راه پیدا کند، شانس رسیدن به فینال را دارد. تونس در تمامی پست ها بازیکنان سطح بالایی دارد. آنها قدرت خود را مقابل ما نشان داده اند و می توانند به فینال برسند.

دیدگاهتان را بنویسید