ماجرای جنجالی ویدیوی رختکن استقلال در ورزشگاه گل گهر چیست؟

ماجرای جنجالی ویدیوی رختکن استقلال در ورزشگاه گل گهر چیست؟

با اتفاقاتی که پیش از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان رخ داد و ممانعت از حضور خارجی های استقلالی در این تیم، مشخص بود که عصبانی تر از فرهاد مجیدی در این دیدار نخواهیم یافت.

مجیدی در نشست خبری پس از بازی نیز این عصبانیت را ابراز کرد و گفت: ساعتی که 13:29 اعلام شده را ببینید. دیروز وقتی دستیارم به من گفت چند بازیکن را در سیرجان می گیریم، گفتم چه بازیکنانی داریم ببر. اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود و بالاخره می دانم با چه کسی بازی می کنم!

کنایه سرمربی استقلال به قدری مشهود بود که عده ای منتظر واکنش امیرگله نوح بودند اما گهر سرمربی گل که در حال اجرای پنالتی است و نشانی از او روی نیمکت تیمش نیست ترجیح داد سکوت کند و وارد زمین فوتبال نشود. قبلا، پیش از این.

ساعاتی پس از پایان بازی اما در شرایطی که بسیاری از مردم از برنامه قلعه نویی برای حمله به حریف ناامید شده بودند، فیلم کوتاهی از وضعیت رختکن استقلال با این متن منتشر شد؛ وضعیت ناگوار رختکن تیم استقلال بعد از بازی با گل گهر سیرجان.

مجیدی مستقیماً توسط کالانوی خطاب نشد، اما وضعیت رختکن استقلال طبیعتاً توسط سرمربی و سرپرست تیم مدیریت می شود. در نتیجه کنایه شدید مجیدی در سالن کنفرانس با انتشار فیلم انتقادی گل گهر بی پاسخ نماند!

دیدگاهتان را بنویسید