ماجرای فریادهای ریکاردو ساپینتو در رختکن استقلال

ماجرای فریادهای ریکاردو ساپینتو در رختکن استقلال

پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام، ریکاردو ساپینتو گفت: از نتیجه و نحوه بازی و در نهایت قهرمانی بسیار خوشحالم. بازی این پیروزی برای اولین سوپرجام تاریخ استقلال خوب بود.

به بازیکنانم گفتم که تاریخ سازی می کنیم

وی افزود: به بازیکنانم گفتم امروز قرار است تاریخ سازی کنیم. آنها شایسته پیروزی بودند. ما زحمت کشیده بودیم، در چند جبهه جنگیده بودیم و امروز پاداش بسیار خوبی گرفتیم. ما تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

مطهری امروز قهرمان تیم شد

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ارسلان مطهری خارج از تیم بود اما امروز قهرمان این تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شوید. این پیام من به همه بازیکنان است. اگر خسته شوید و دعوا نکنید، انتخاب سرمربی نخواهید بود. ارسلان به خودش ایمان داشت و زحمت کشید. من هم او را به تیم برگرداندم. برای مطهری و تیم خیلی خوشحالم. بازی و پیروزی بسیار خوبی بود.

من در 4 ماه گذشته خیلی زجر کشیدم

ساپینتو درباره اتفاقات بعد از بازی، حضور علی فتح الله زاده در رختکن استقلال و اینکه به خاطر احساساتی شدنش گریه کرد، توضیح داد: 4 ماهی که گذراندیم خیلی سخت بود. ما خیلی دعوا کردیم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. جریمه و محرومیت من عادلانه نبود. شما برای رسیدن به نتیجه تلاش می کنید و تلاش می کنید. از زمانی که به استقلال آمدم دوست داشتم جام ببرم. این اولین جام است و ما امیدواریم که جام های بیشتری کسب کنیم.

وی تاکید کرد: برای بازیکنانم و هواداران استقلال بسیار خوشحالم، حیف است که هواداران در ورزشگاه های ما حضور ندارند.

ورزشگاه کرمان برای میزبانی فینال مناسب نبود

سرمربی استقلال درباره برگزاری این دیدار در کرمان و اینکه تیمش در نیم فصل به ورزشگاه بهنار بیاید، توضیح داد: ایده من همان است که قبلا گفتم. این ورزشگاه برای میزبانی چنین فینال خوبی مناسب نیست. ما 3 انتخاب بهتر داشتیم اما آنها این ورزشگاه را انتخاب کردند. من هم نتوانستم کاری بکنم. باید حدس بزنیم که ورزشگاه کرمان اینطور است.

سعی می کنیم خود را با این شرایط وفق دهیم

وی با بیان اینکه سوپرجام یکی از عملکردهای خوب استقلال در این فصل بود و حالا با توجه به تعطیلی 40 روزه این رقابت ها از این موضوع خوشحالی به نظر نمی رسد و اینکه چه برنامه ای برای تعطیلات لیگ دارد، گفت: : تعطیلات برای همه تیم ها یکسان خواهد بود. وقتی آمادگی جسمانی دارید، می خواهید ادامه دهید و بازی کنید، اما متأسفانه ما جام جهانی را در پیش داریم. زندگی هم همینه تعطیلات اواسط لیگ است، سعی می کنیم خود را با این شرایط وفق دهیم و قوی تر شویم.

من همیشه به بازیکنانم می گویم که شما یک شانس خواهید داشت

ساپینتو در مورد تغییراتی که در بازی ارسلان مطهری در حال حاضر در مقابل او در ابتدای فصل دیده است، گفت: همانطور که گفتم، همیشه به بازیکنانم می‌گویم که فرصت خواهید داشت و زمانی که فرصت پیدا کردید، باید آن را بگیرد. 10 دقیقه یا 90 دقیقه فرقی نمی کند. مطهری در دیدار قبل از فرصت استفاده کرد و امروز نیز به حضور خود در ترکیب ادامه داد. مطهری درس بزرگی برای همه بازیکنان است که تسلیم نشوند. چنین بازیکنانی می جنگند و خود را باور دارند. آنها منتظر فرصت هستند

دیدگاهتان را بنویسید