رفتار ساپینتو و فریادهای او باعث نگرانی پیشکسوت استقلال شد

رفتار ساپینتو و فریادهای او باعث نگرانی پیشکسوت استقلال شد

شاهرخ بیانی درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال هواداران تهران مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی گفت: هر دو تیم از سالن آمده بودند و بازی سختی بود. ما از عملکرد بازیکنان خود راضی بودیم. استقلال روز قبل یک بازی تدارکاتی انجام داد اما از چند بازیکن اصلی خود استفاده نکرد. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و فشار آوردند. پنالتی را از دست دادیم و در موقعیت تک به تک به تیرک دروازه برخورد کردیم. من استقلال را در مجموع تیم خوبی می دیدم و فقط باید بیشتر هماهنگ شوند. استقلال به دلیل حفظ بازیکنان اصلی تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد.

وی با اشاره به حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال تصریح کرد: سبک پرس ساپینتو اگر استقلالی فرهاد مجیدی به حریف اجازه حرکت رو به جلو را بدهد کامل است. ساپینتو مربی بدی نیست اما تو بازی خیلی تهاجمی بود و خدا رحمتش کنه تو این شرایط! اگر بخواهد در ایران اینطور باشد خیلی زود از داوران کارت می گیرد. ساپینتو برخلاف قبل از مسابقه که لبخند می زد، جدی بود و در حین مسابقه فریاد می زد.

مربی تیم فوتبال هوادر در خصوص تقدیر از بیژن طاهری و ساپینتو در روز تولدش گفت: تولد من 25 مرداد است اما به دلیل فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در روز بازی استقلال از من تجلیل کردند و من هم بیژن از طاهری تشکر کند. ساکت الهامی هم یک فرش ابریشمی به ساپینتو داد که کار زیبایی بود.

بیانی در پاسخ به انتقادات از رفتار الهامی و درگیری اخیر او با حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران در اردوی ترکیه، گفت: الهامی می گوید با هم می روم، صحبت می کنند و فرق می کنند. در اردوگاه ترکیه بودیم و گفتند دعوا شده و همدیگر را کشتند که اصلاً اینطور نبود. مشکل پزشک تیم ما بود که ظاهراً مطهری و چند نفر در نساجی از او خواسته بودند که به این تیم برگردد. هر چی بود تموم شد

وی در پایان به بیانیه تیم ملی فوتبال درباره برخی اتفاقات فدراسیون فوتبال اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر انتخابات در فدراسیون برگزار شود و کار را متوقف کنند. ملی پوش باید به فکر تیم ملی باشد نه اینکه اظهار نظر کند. زشت است که یک بازیکن ملی حرف بزند. وظیفه تیم ملی این است که برای پرچم کشورش بازی کند و برایش مهم نباشد که کیست و کی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید