فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

این خبر در سایت فدراسیون منتشر شد که پرسپولیس با سرمربی عصبانی خود به کرمان سفر می کند. آنها پس از شکست مقابل تراکتورسازی با اوج فاصله دارند و حالا باید به مصاف شاگردان پرویز مظلومی بروند. سرمربی معروفی که چهار پیروزی متوالی مقابل پرسپولیس به دست آورد و نامی ترسناک برای این تیم محسوب می شود.

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

هیچ چیز به قول پرسپولیس پیش نمی رود و تنها یک برد می تواند آنها را به زندگی و البته به کورس قهرمانی بازگرداند. بردی که در بهترین زمان فصل به دست می آید. محسن مسلمان در دقایق ابتدایی با یک ضربه سرکش دروازه مس کرمان را باز کرد و مهرداد شوگری در دقیقه 16 گل بعدی را به ثمر رساند. سرخپوشان با برد دو امتیازی به رختکن می روند.

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

شروع نیمه دوم با اشتباه بازیکنان مس کرمان در محوطه جریمه همراه بود. پرویز مظلومی عصبانی می شود و تیمش را کنار می کشد اما صالحی داور تصمیمش را تغییر نمی دهد. محمدرضا حلتبری با زدن گل سوم، حلقه شادی را در زمین، نیمکت و سکو ایجاد کرد. با حضور بهزاد غلامپور که آن روزها بر دوش علی دایی جشن گرفت.

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

اما این پایان کار نیست. 20 دقیقه بعد سیدمهدی سیدصالحی و پیام صادقیان در دقیقه 78 گل های بعدی را به ثمر رساندند. دایی تعویض می کند و گلزن خود را بیرون می آورد تا فرزاد خاتمی مهاجم سابق استقلال به میدان بیاید. خاتمی دقایقی پس از ورود به زمین با شوتی از پشت محوطه جریمه گل ششم را به ثمر رساند.

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

این فقط یک گل نیست. بردهای شش گله همیشه برای پرسپولیس خاص است و چقدر جالب و طنزآمیز است که این برد با ضربه یک مهاجم استقلالی رقم خورد. تک گل فرزاد خاتمی برای پرسپولیس در آخرین پیروزی شش گله این تیم.

شش گل در تور مس کرمان و بازگشت به بالای جدول کافی است تا علی دایی با عصبانیت به نشست خبری برود و مقابل خبرنگاران بنشیند. او با تمجید از احمد صالحی، داور مسابقه، اوج انتقاد خود را متوجه علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف کرد که محرومیت او را تشدید کرد و در یک برنامه تلویزیونی علیه دایی اظهاراتی کرد.

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

سرمربی پرسپولیس که مدت ها با اظهارات آتشین خود علیه محسن قهرمانی بعد از بازی با سپاهان تیتر یک رسانه ها شده بود، گفت: هرکسی باید به حد و اندازه خودش احترام بگذارد و به صرف اینکه صالحی سرمربی است با این لحن صحبت نکند. کمیسیون تجدید نظر »

فریادهای علی دایی: تو سطح من نیستی!

دایی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: این تیم می تواند سه سال دیگر قهرمان آسیا شود اما نمی خواهند این بار ادامه پیدا کند و پرسپولیس موفق باشد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس خیلی زود جایگاه خود را در بالای جدول از دست داد و در نهایت با یک جام در دستان، با تساوی خانگی مقابل راه آهن در هفته بیست و نهم، جام قهرمانی را به فولاد هدیه کرد. دایی در پرسپولیس ماند اما تیمش منحل شد. سیدجلال به قطر رفت، محسن مسلمان به ذوب آهن، پیام صادقیان خانه نشین شد و حسین ماهینی سرباز… ماجرای برنامه سه ساله دایی برای قهرمانی آسیا هم با شکست مقابل تراکتور در همان ابتدا گم شد. لیگ چهاردهم اما خاطره پیروزی شش گلی در کرمان برای همیشه در ذهن پرسپولیسی ها ماندگار شد.

دیدگاهتان را بنویسید