آقای پرسپولیس! تو انگشت سبک مربی استقلال نیستی

آقای پرسپولیس!  تو انگشت سبک مربی استقلال نیستی

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در خصوص صحبت های اخیر یکی از اعضای کادر فنی نساجی مبنی بر اختلافی که بین دو نیمه با سرمربی استقلال پیش آمد، گفت: اگر همه اعضای کادر فنی تیم نساجی را در یک میدان قرار دهیم. چرخ گوشت، آنچه از طرف دیگر به دست خواهیم آورد، معلوم شد که آنها یک صدم تجربه بازیگری و مربیگری ساپینتو را ندارند. کسی که در اروپا و در تیم های معروف سرمربی بوده و 45 بازی ملی برای تیم ملی پرتغال انجام داده است، بزرگتر از آن است که یکی مثل جواد منافی بخواهد در موردش اظهار نظر کند.

وی افزود: آیا تا به حال حرکت مربیگری درستی انجام داده اید که اینطور از ساپینتو انتقاد کنید؟ شما که سابقه مربیگری در این سطح ندارید، هیچ سمتی به شما داده نشده و هیچ عنوانی در فوتبال به عنوان مربی ندارید، در حدی نیستید که بخواهید درباره سرمربی بزرگ استقلال صحبت کنید. شما همچنین در کار آموزش انگشت کوچک ساپینتو نیستید. اول یه حرکت تو فوتبال بزن بعد حرف بزن.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: فوتبالی که دیروز استقلال مقابل نساجی به نمایش گذاشت پاسخ محکمی به تمام منتقدانی بود که از عملکرد تیم استقلال در روزهای منتهی به این دیدار انتقاد کردند. ضمن اینکه مدیر عامل باشگاه استقلال آدم سرد و گرمی است که نه با قاشق خنک می شود و نه با کشمش گرم می شود.

نوری در پاسخ به این سخنان جنجالی با بیان اینکه زمین فوتبال حفره ای در زمین نیست، افزود: قطعاً زمین فوتبال سوراخ در زمین نیست، باید به شما بگوییم. آقای منافی پرسپولیس! چنین رفتاری اصلا در شأن و شخصیت باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست که می خواهیم با این ادبیات با شما صحبت کنیم. استقلال و ستارگان تاریخ باشگاهش جزو بهترین های فوتبال ایران هستند و سنی که ما داریم اصلاً با جایگاهی که شما در آن هستید قابل مقایسه نیست. با تمام احترامی که برای همه پرسپولیسی ها قائلم، احترامتان را در دستان خود نگه دارید.

پیشکسوت استقلال نکته جالبی هم به مربی تیم نساجی داد و ادامه داد: این آقا گفته من حرکات ساپینتو را تماشا کرده ام! آقای مربی! به جای تماشای سرمربی ما و تماشای حرکات او، مراقب تیم خود باشید تا سقوط نکنند! با شرایطی که برای تیم فوق العاده مازندرانی ایجاد کرده اید، بعید نیست در این نیم فصل کاندیدای سقوط باشید. چون به نظر شما به جای تماشای بازی، رفتار سرمربی تیم مقابل را از دست می دهید. به یاد داشته باشید که فوتبال در داخل زمین بازی می شود نه در محوطه فنی نیمکت حریف.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: شانس آوردی که فقط سه گل از استقلال گرفتی! اگر بچه های تیم ما در نیمه دوم تسلیم نمی شدند، شما یکی از مدعیان گلزنی در تاریخ لیگ برتر خواهید بود. از این رو استقلالی ها در پایان بازی رکورد از دست دادن فرصت امید به گل را در یک مسابقه 90 دقیقه ای شکستند. تا زمانی که شما ضعیف بودید، تیم ما یک رکورد جدید برای خود ثبت کرد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول گفتیم سرمربی تیم ما نیاز به زمان دارد و حالا مشخص است که چه تیم خطرناک و قدرتمندی را آماده کرده است که اعضای کادر فنی حریف خیلی تحت تاثیر قرار گرفتند و به جای فوتبال، به نیمکت ما نگاه می کرد! ساپینتو قطعا در آینده نزدیک استقلال قوی تری را به مسابقات خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید