گل محمدی با این فریادهای بلند نمی تواند عملکرد ضعیف خود را توجیه کند

سعید مراگه چیان در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 98 گفت: چند سال بعد شاهد دربی جذاب و طوفانی بودیم. این بازی همه چیز داشت و مهمتر از آن حضور هواداران بود که جذابیت بازی را دو چندان کرد.

وی افزود: استقلال تا دقیقه 20 بازی را به خوبی اداره می کرد اما پرسپولیس از دقیقه 20 به بعد وارد خط میانی شد و چندین حمله خطرناک روی دروازه استقلال انجام داد. استقلال در اواسط بازی کمی عقب بود که او را شگفت زده کرد و نشان داد هر تیمی که عقب نشسته در خطر گلزنی است. استقلال در این دیدار 5، 6 موقعیت جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که عدم هماهنگی باعث از دست رفتن موقعیت ها شد.

* زستد با گلزنی در دربی تمام گل هایی را که بدهکار بود جبران کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد خارجی های استقلالی و گل زستد توضیح داد: یمگا در این دیدار خط دفاعی پرسپولیس را عصبانی کرد و با نفوذهای بی نظیر خود موقعیت های خطرناکی را جلوی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که می توانستند متذکر شوند. بیشتر به دست آورید.

وی ادامه داد: زستد در این دیدار یک گل ارزشمند به ثمر رساند و تمام گل هایی که در طول فصل داشت را جبران کرد و بهترین گلزن استقلال در خارج از کشور شد. در مجموع بازیکنان خارجی که به استقلال اضافه شدند نقش مهمی در این بازی داشتند.

* در دربی صحنه هایی بود که اصلا مناسب نبود

مراغچیان در مورد حضور تماشاگران در این بازی گفت: حضور تماشاگران در این بازی تاثیر زیادی در جذابیت بازی و روحیه بازیکنان داشت؛ در حالی که این حضور تماشاگران در این بازی تاثیر زیادی داشت. چون بازیکنان از حضور تماشاگران انرژی می گیرند و یکی از دلایل دیدن یک مسابقه خوب حضور تماشاگران در این دیدار بود. تعدادی صحنه در این بازی وجود داشت که اصلا مناسب نبودند. این فریادهای بلند نمی تواند عملکرد ضعیف آنها را توجیه کند.

وی در خصوص تاثیر تغییرات مجیدی در بازی گفت: تغییرات پرسپولیس به مراتب به سود استقلال بود اما برعکس استقلال تغییرات خوب و به موقعی داشت. به نظر من امانوف از همان ابتدا می توانست در استقلال حضور داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره سرنوشت لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: دربی حاشیه دارد و داور 50، 50 بازی می کند و ایراداتی هم وجود داشت که تاثیرگذار نبود. این دربی سرنوشت قهرمان را رقم نزد و هر چیزی در آینده امکان پذیر است و استقلال باید در چند دیدار باقی مانده به زور ظاهر شود.

دیدگاهتان را بنویسید