پرسپولیس و سپاهان چگونه رقبای خود را ضعیف کردند؟ / استقلال خودش را ضعیف کرد!

تیم تراکتورسازی یکی از مدعیان لیگ برتر فصل آینده محسوب می شود که با آوردن تنها 6 بازیکن از پرسپولیس، علاوه بر تضعیف پرسپولیس، مانع از بازگشت برخی از ستاره های سابق پرسپولیس به این تیم از جمله شجاع خلیل زاده شد.

از سوی دیگر، باشگاه سپاهان با امضای قرارداد با عیسی آل کثیر و این مهاجم – که گلزن پرسپولیس در بازی برگشت دربی بود – به خط حمله قهرمان لیگ برتر فصل گذشته آسیب جدی وارد کرد، ضمن اینکه خط حمله خود را تقویت کرد. از رقبای اصلی فصل.او همچنین آینده را از این نظر تضعیف کرد.

در این میان نگاهی به نقل و انتقالات باشگاه استقلال و رفتن بازیکنانی چون عارف غلامی، رافائل سیلوا، محمد محبی و احتمالا مهدی قیدی بیندازید، این تیم نه تنها در جذب بازیکن از باشگاه های رقیب ناکام ماند، بلکه ضعیف شد! این در حالی است که پرسپولیس با جذب مسعود ریگی از تیم سپاهان، به نوعی یکی از مهره های اصلی و مهم هافبک تیم سپاهان را از این تیم گرفت تا در همین راستا گام بردارد.

با نگاهی به صفحه های هواداری استقلال مشخص می شود که دلیل اصلی ناراحتی هواداران این تیم از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه محبوبشان چیست!

باید توجه داشت؛ تیم استقلال تاکنون تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به خدمت گرفته است و گفته می شود به دلیل بی پولی امکان جذب بازیکنان دیگر برای این تیم وجود ندارد.

لازم به ذکر است؛ طبق اعلام سازمان لیگ، دور جدید لیگ برتر از 21 مرداد آغاز می شود و به همین دلیل زمان زیادی برای استقلال باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید