من با رقبای جهانی خود آشنایی خوبی دارم/ به توانایی خود برای کسب طلا امیدوار هستم


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909781

سومین نماینده تکواندو بانوان در مسابقات جهانی گفت: بیشتر رقبای خود را در مسابقات جهانی مکزیک می شناسم اما از طرفی به توانایی های خودم ایمان دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، ناهید کیانی نماینده ایران در المپیک 2020 توکیو روزهای درخشانی را پس از این رویداد پشت سر گذاشت و یکی از مهمترین مدال های او کسب مسابقات قهرمانی است. آسیا 2022 چانگچون و مدال طلای بازی های همبستگی ملل اسلامی در قونیه.

ناهید کیانی در مسابقات قهرمانی جهان 2017 (موجو-کره جنوبی) و 2019 (منچستر-انگلیس) شرکت کرده و در سومین تجربه حضور در این مسابقات به دنبال کسب مدال ارزشمند از مکزیک است. چیانی پس از المپیک در 90 درصد مسابقاتی که در آن شرکت کرده مدال گرفته است و اکنون امیدوار است در مسابقات جهانی 2022 مکزیک بدرخشد.

ناهید کیانی نماینده دسته سوم تکواندو بانوان در مسابقات جهانی مکزیک در خصوص مسابقات جهانی گفت: بهترین های جهان در این مسابقات شرکت می کنند و لازم به ذکر است که هر تکواندوکاری باید مسابقات زیادی را برای رسیدن به این مسابقات برگزار کند. سکو و قطعا تعداد بازی ها نشان از حساسیت و اهمیت این رویداد دارد و همین اهمیت باعث می شود بازیکنان آمادگی کافی برای برگزاری چند بازی در یک روز را داشته باشند.

وی ادامه داد: آمادگی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تا روز مسابقه بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. به توانایی هایم امید زیادی دارم و انشاالله به یاری خدا برای طلایی به میدان خواهم رفت. این رخداد.

دیدگاهتان را بنویسید