لزوم استفاده از توانایی های نادیده گرفته شده / امروز وظیفه ما امیدوار کردن مردم است


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816760

گودرزی گفت: امروز وظیفه ما این است که مردم را امیدوار کنیم و گام دوم تمرکز بر استفاده از ظرفیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفیر گودرزی گفت: به آینده امیدوارم و علیرغم تلاش های دشمن که وانمود می کند ملت ایران به بن بست رسیده است، اما اینطور نیست و امیدواری زیادی می بینیم، عده ای بدبین بودند. به تبلیغات دشمن توجه می کنند، اما انقلاب نه تنها به بن بست نرسید، بلکه چهل سال اول را دیدیم و وارد مرحله دوم شدیم و از موانع عبور کردیم.

وی افزود: امروز وظیفه ما این است که مردم را امیدوار کنیم و گام دوم تمرکز بر استفاده از ظرفیت است که به نظر یک بخشنامه است. بودن.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز این مکان همان نمونه است، این مکان 32 سال متروکه بود و با پیگیری های لازم، ابن فرصت مغفول ماند و تبدیل به ظرفیت شد و بستر خواهد شد. برای فازهای بعدی فرآوری و تولید: 10 محصول فرصت ارزشمندی است و شاهد مراحل بعدی خواهیم بود و صدها فرصت شغلی به دلیل تولید شیر خواهیم داشت.

محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین گفت: هلدینگ صنایع در حوزه دام، کشاورزی و زنجیره های وابسته نیز سرمایه گذاری می کند و امروز این واحد تولیدی تکمیل کننده زنجیره است.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل کیفیت بالای صادرات محصول مورد مطالعه، درخواست های زیادی از سایر کشورها در این واحد تازه ایجاد شده داریم.

محمدی گفت: این واحد به همت جوانان توانمند این خطه ایجاد شده و برکاتی را به همراه دارد که به اشتغال کمک می کند و سودآوری بالایی دارد.

وی گفت: مسئولیت اجتماعی ساخته شده و در حوزه سودآوری موثر است. این روند به سرعت در حال انجام است و فازهای بعدی این برنامه در نظر گرفته می شود که با هماهنگی شستا انجام می شود و سود دهی را دوچندان می کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید