من به آینده بازیکنانم امید زیادی دارم. در روز اول جام کورناک نتایج خوبی کسب کردیم


ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822437

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به قد و انگیزه بسیار خوب شاگردانش گفت: امیدوارم بازیکنان این تیم در آینده بهترین بانوان والیبالیست ایران شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی نوجوانان دختر ایران در اولین روز از مرحله گروهی مسابقات جام کورناکیا ایتالیا به مصاف مجارستان و ایتالیا رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان کشورمان در این دیدارها عملکرد بسیار خوب و قدرتمندی داشته است، افزود: تیم ملی دختران ایران در روز اول جام کروناکیا نتایج خوبی کسب کرد. “. ما امروز (شنبه 27 فروردین) دو بازی داشتیم که یکی با نماینده مجارستان در صبح و دیگری با نماینده ایتالیا در عصر برگزار شد که تیم ایران در هر دو بازی پیروز شد.

میترا شعبانیان گفت: خوشبختانه اردوهای آماده سازی این تیم که از اواخر شهریور ماه سال گذشته با استعدادیابی آغاز شده بود، بسیار خوب پیش رفت و با 15 بازیکن به ایتالیا اعزام شدیم که در مسابقات بسیار خوب کار کردند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش در هر دو دیدار جام کروناسیا گفت: کارشناسان حاضر در این مسابقات نیز اذعان داشتند که اگر تیم ایران به همین منوال ادامه دهد، جواز حضور در دیدار فینال را کسب خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران گفت: بدون شک حمایت بانوان فدراسیون والیبال به ویژه رده های سنی و اردوی برون مرزی ایتالیا در تربیت این بازیکنان بسیار موثر است و جا دارد از شما تشکر کنم. و من از اینجا قدردانی می کنم.”

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال دختران متشکل از بازیکنان با انگیزه و با انگیزه است و امیدوارم بازیکنان این تیم در آینده بهترین های تیم ملی بانوان ایران شوند.

دیدگاهتان را بنویسید