من به توانایی های بازیکنانم ایمان دارم


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811850

سرمربیان تیم های فوتبال گل گهر و صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: شهادت بابا الحوائج امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می گویم. وقتی با تیم صنعت نفت بازی می کنید احساس خوبی دارید. صنعت نفت از قدیم الایام و از جام تخت جمشید تا به حال فوتبال خوبی ارائه کرده است و بازیکنانی مانند ابراهیم قاسم پور و عبدالرضا برزگری و مردم همیشه عاشق صنعت فوتبال بوده اند. امسال هم شرایط به همین منوال است و صنعت نفت تیم بسیار خوب و با تجربه ای دارد که خوب بازی می کند. این تیم مربیان بسیار خوب و با انگیزه ای دارد.
وی دیدار با صنعت نفت را فینال دیگری برای گلجت دانست و تصریح کرد: فردا (دوشنبه) باید در فینال پیروز شویم. اگر بخواهیم همین ثبات را در جدول داشته باشیم و عقب نمانیم باید سه امتیاز را کسب کنیم. بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم اما مزد زحماتمان را نگرفتیم. تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارد و برای این دیدار آماده هستیم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و ما آنها را تحلیل کردیم. به خصوص در هفته های اخیر که شرایط خوبی پیدا کرده اند و تمایل به افزایش دارند.
سرمربی گل گهر سیریان با اشاره به کسر امتیاز از این تیم گفت: خدا را شکر در سه بازی گذشته 7 امتیاز کسب کردیم و می توانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم. امیدوارم فردا مسابقه خوبی باشد و همه آن را دوست داشته باشند. خوشحالم بدون توجه به نتایج و همه مشکلاتی که برای ما ایجاد کردند، مردم به فوتبال گلگوتا علاقه مند شدند. من در ابتدای فصل به مدت سه ماه حذف شدم و با تشکیل تیم، هفت امتیاز از گلگوتا کسر شد. یعنی ظلم ظلم بود.
وی افزود: تا زمانی که از نظر روحی آمادگی کامل نداشتیم، پرتگاه داشتیم و خیلی ها می گویند هفت امتیاز از دست دادیم اما امتیازات از دست رفته ما بیش از هفت امتیاز بود. با این حال ما به آینده فکر می کنیم تا در فینال های دیگر عملکرد خوبی داشته باشیم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و علیرضا منصوریان برای این تیم زحمت می کشد. وقتی با صنعت نفت بازی می کنید، تماشاگران هیجان زده و فوتبال برزیل را به یاد می آورید که حال شما را خوب می کند.
وی در خصوص غیبت گل گهر سیرجان در مقابل شاگردان منصوریان گفت: هر چقدر شما بخواهید مردم را آزار می دهیم و محروم می کنیم. احمد موسوی و مهدی تیکدری مصدوم هستند و فروزان و سهرابیان به دلیل حذف حذف خواهند شد. خوشحالیم که شرایط گلگهر به گونه ای است که اگر 11 نفر از تیم عوض شوند برای ما فرقی نمی کند. فصل گذشته در پست های زیادی مشکل داشتیم و نتوانستیم بازیکنان را جابه جا کنیم.

منصوریان: من به توانایی های بازیکنانم ایمان دارم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گهر گهر گفت: بازی بسیار سختی با گهر گهر داریم. آنها این روزها فوتبال خوبی بازی می کنند و تکلیفشان در زمین مشخص است و سخت کار می کنند. این دیدار بسیار سختی برای ما خواهد بود و نتیجه این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است. هنوز نتوانستم در لیگ گهر را شکست دهم اما امیدوارم بتوانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم. می دانیم از بازی با گهر گهر چه می خواهیم.
وی ادامه داد: شرایط تیم ما با گل گهر و چند تیم دیگر قابل مقایسه نیست. اهداف ما با این تیم ها و منابع ما با آنها متفاوت است. ما به توانایی های بازیکنانمان ایمان داریم و تا اینجای کار خوب عمل کرده ایم. نمی توانم بگویم اهداف ما چیست، اما سعی می کنیم هر مسابقه را برای خودمان فینال کنیم. ما به روند صعودی خود نگاه می کنیم. دیدارهای سختی در پیش داریم و هر کدام یک فینال برای ماست.
سرمربی صنعت نفت آبادان درباره غایبان تیمش گفت: همیشه غایب هستیم چون فشار بدنسازی ما زیاد است. 5.6 مصدوم داریم و رضا یزداندوست هم با دریافت کارت جریمه می شود.
او درباره داوری گفت: من با برنامه هایی که درباره داوری صحبت می کنند مشکل دارم. چون به مربیان اجازه می دهند که بگویند داورها حق ما را خورده اند. از سوی تیم های تماشاگر فشار زیادی به داور وارد کردند و سپس بازی را از دست داور خارج کردند. داور حق هیچ تیمی را نمی خورد و ممکن است به نفع شما و تیم مقابل اشتباه بازی کند. خیلی خنده دار است که بگوییم تیمی 7 امتیاز از داور یا 5 امتیاز از داور از دست داده است.

منصوریان افزود: اگر صد بار به عقب برگردم هرگز قاضی نمی شوم. من ضعیف هستم و نمی توانم خودم را به عنوان یک داور در شرایطی تصور کنم که به داوران پول نمی دهند و فشار زیادی وارد می کنند. این برنامه نتیجه خوبی برای فوتبال نخواهد داشت. اگر مربی بگوید حق ما خورده شده طلبکار فوتبال می شود اما بهتر است داور کارش را بکند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید