به بازیکنانم افتخار می کنم / در نیمه اول گل های زیادی رد و بدل شد

ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922681

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل مونته نگرو در جام جهانی 2023 گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم و این رقابت ها اولین تجربه آنها در جهان است. قهرمانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست خبری تیم ملی مردان کشورمان پس از دیدار مقابل تیم مونته نگرو در مسابقات قهرمانی جهان 2023 لهستان برگزار شد.


وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در این دیدار گفت: ابتدا از گوران روگانوویچ تشکر می کنم، آنها تیم بهتری بودند. من به بازیکنانم افتخار می کنم، آنها 60 دقیقه تلاش کردند، اما یکی از بازیکنان تیم مونته نگرو که خانواده من هم هستند، تیم من را به دردسر انداخت. این یک امتیاز عالی برای ما بود و فکر می کنم بعد از بازی شیلی و اسپانیا که مرحله گروهی را تعیین می کند، تلاش خواهیم کرد تا از جام جهانی لذت ببریم.

وویویچ افزود: دو بازیکن مصدوم در تیم ملی داریم، من از بازیکنانم شگفت زده و افتخار می کنم. شهاب صادق زاده که دقایقی در این دیدار حضور داشت در دیدار بعدی باز هم شاهد عملکرد او خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران افزود: در نیمه اول گل های زیادی رد و بدل شد. اما نباید فراموش کرد که ما بازیکنان جوانی داریم که این مسابقات اولین تجربه آنها در مسابقات قهرمانی جهان است و تجربه بسیار خوبی برای آنها خواهد بود. همه بازیکنان این شانس را دارند که برای شرکت در بازی انتخاب شوند. تلاش می کنیم بهتر شویم و قطعا می خواهیم از حضور در این مسابقات لذت ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی از بازی مقابل تیم ملی کشورش دارد، بیان کرد: احساسات زیادی دارم و به مونته نگرو بودنم افتخار می کنم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شوند. زمانی که سرود ملی کشورم را شنیدیم خیلی لحظه احساسی بود و شرایط برایم خوب نبود. اما بازی تمام شد و باید دید در بازی بعدی چه اتفاقی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید