بازیکنانم آنقدر جنتلمن بودند که شرمنده شدم / حتما تصمیم داشتم از کمرانی عبور کنم


ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811861

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنانم آنقدر مهربان بودند که شرمنده شدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم ملی ایران در مرحله دوم مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان در دیداری سخت مقابل سوریه به پیروزی رسید. مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال در نشست خبری پس از این پیروزی گفت: 3 هفته سخت را پشت سر گذاشتیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم و بگویم که به آنها افتخار می کنم. 3 هفته این بازیکنان آنقدر خوب بودند، فداکار بودند، آقا بودند و فضای سخت کنونی بسکتبال ایران را تحمل کردند که من خجالت کشیدم. اگر فضای سنگین نبود، راحت تر بازی می کردیم و می بردیم.

وی افزود: فرد یا مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد یا تا آخر انجام می دهد. ما مسئولیت های بسیار سختی داریم، زمان و مکان دو بعدی است که تعیین می کند ما چه کار کنیم. مسابقه سختی بود و نتیجه نزدیک است.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر حذف نام مهدی کامرانی از لیست بازی با سوریه، گفت: مهدی کامرانی به دلیل حذف نامش پا درد داشت و حتما فکر می کردم خوب بوده است. این نظر من است و مربی حق تصمیم گیری دارد. مهدی بازیکن بزرگی است و زانویش کمی درد می کند. بسیار از شما متشکرم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با تمجید از بازیکنانش گفت: 3 هفته تمرین و 2 بازی داشتیم. از نظر فنی و اخلاقی از بازیکنانم تشکر می کنم. من به بازیکنانم افتخار می کنم و مشکلات زیادی در این غرور وجود دارد. این بازیکنان نشان داده اند که بسکتبال ایران می تواند خیلی خوب باشد و توانایی های خود را نشان دهد. مهم این است که بهترین کار را انجام دهیم، پیروزی و باخت وجود دارد. در این شرایط نقل و انتقالات و روزهای سخت در سالن آزادی کنار هم بودیم. فدراسیون خیلی به ثروت توجه کرد اما این فضا از من و بازیکن گرفته نمی شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید