استقلال برای حذف ما به کمک خارجی نیاز داشت/ به بازیکنانم افتخار می کنم

ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922454

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: استقلال تیم بزرگی است اما برای حذف ما از جام حذفی نیاز به کمک خارجی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پاکو جیمز پس از شکست 2-1 تراکتورسازی مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: با شما موافق نیستم. بازی خوبی مقابل حریف قدرتمندی انجام دادیم. رقیب بزرگی که برای حذف ما نیاز به کمک خارجی داشت!

او گفت منظورش از داور مسابقه با دوست خارجی است: قبول کن!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص اعتراض تند خود به داور پس از پایان بازی اظهار داشت: من برای اعتراض نرفتم بلکه به سمت بازیکنانم رفتم تا اعتراض نکنند.

حامز در خصوص اعتراض بازیکنانی مانند هادی محمدی به تصمیمات داور اظهار داشت: اعتراض راحت ترین کار است و ما حق اعتراض داریم اما آن چیزی که من می خواستم نبود. ما حق صعود به مرحله بعد را داشتیم اما حق را از ما گرفتند. به هر حال من به بازیکنانم افتخار می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط ماندن کاوه رضایی در تراکتور چگونه خواهد بود، گفت: این موضوعی است که قبلا هم گفته بودم داخلی باشگاه است و نمی توانم سوالات زیادی را مطرح کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا از دروازه بان دوم تیمش در رقابت های حذفی جام حذفی استفاده نکرد، گفت: دلیلش این است که من انتخاب می کنم چه کسی بازی کند یا نه. این یک تصمیم تاکتیکی-فنی بود!

دیدگاهتان را بنویسید