این درست نیست که رختکن ما در ورزشگاه آزادی دلپذیر باشد.


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835176

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: می دانم صحبت های محمد نوازی و فاضلی حرف آنها نیست. اینها حرف های همان بچه ای است که 10 سال پیش امیر گله نوی گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی روز پنجشنبه در برنامه فوتبال برتر درباره تقابل دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی و بسته شدن رختکن آزادی گفت: ماجرای خاصی نبود اما متاسفانه رشد کرد. “چند ساعت قبل از ورود تیم به ورزشگاه، تدارکات به رختکن آمد و لباس ها و اثاثیه را مرتب کرد. تیم آلومینیوم قبل از ما آمده بود و به دنبال حضور در رختکنی بود که تیم تدارکات برای ما آماده کرده بود. در سه دیدار اخیر در این رختکن حضور داشتند و تدارکات در این رختکن پر بود که منجر به حاشیه شد.

وی با اشاره به دیدار با سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: وقتی وارد شدم متوجه شلوغی رختکن شدم. با مهدی دست دادم و از جریان پرسیدم که می‌خواهیم در این رختکن باشیم. من پاسخ دادم که هدف از این کار را می دانم. ما حاضریم خودمان را بر روی زمین افشا کنیم و شما را با این شرایط قبول خواهیم کرد. ما آمدیم تا این بازی را ببریم.

سرمربی قهرمان جام حذفی گفت: به بچه ها گفتم رختکن را عوض کنند. به رختکن دیگری رفتیم که بزرگتر بود. من حتی 10 قدم از رختکن فرضی آلومینیومی فاصله نداشتم که لبه ها ایجاد شد. متأسفانه برخی به حاشیه رانده شدند. این درست نیست که بگوییم رختکن خوب بود زیرا ما در هر دو رختکن در دیدار مقابل رقبای خود پیروز شدیم.

الهامی افزود: جلسه دیشب پیامی داشت. این پیامی بود برای تیم های شهرستانی که فرصت قهرمانی در جام حذفی را دارند.

وی ادامه داد: در مورد مربی های آلومینیومی چیزی نگفتم. من و محمد نوازی در تیم منتخب تهران همبازی بودیم و البته بچه محل هستیم و مجردی با هم بیرون می رفتیم. میهمان نوازی مثل من است و ما کمی خوش اخلاق هستیم. او فوتبالیست بزرگی است و ما سابقه همکاری در استقلال را داریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: می دانم حرف هایی که نوازی و فاضلی زدند حرف آنها نیست. اینها حرف های همان بچه ای است که 10 سال پیش امیر گالخنوی گفت. همین بچه بعد از بازی ما با پدیده که اتفاقی نیفتاد، گفت الهامی اینطور است و می خواهد با اسپانسر خودش به استقلال برود.

وی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه را کسب کرد که چرا با او اینطور برخورد می شود. من اسپانسر ندارم و هر تیمی باید به من تیم بدهد و 17 سال صبر کردم تا آقای زنوزی که سرمربی تراکتور نبود مجبور شد به من تیم بدهد.

الهامی ادامه داد: متاسفانه همه ما مربیان ایرانی برای همدیگر دعوا می کنیم و وقتی مربی را از خارج می آورند هیچ وقت از 69 سال بیشتر نیست و جشن تولدی هم ندارد. نوازی می تواند مربی خوبی باشد چرا که نه و مطمئنم حرف های او و فاضلی درباره من مال او نیست.

دیدگاهتان را بنویسید