ماجرای عجیب سردار آزمون | روز جدید

ماجرای عجیب سردار آزمون |  روز جدید

هفته بیست و ششم بوندسلیگا و 12 آوریل؛ بایرلورکوزن در خانه شالکه فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و با 3 گل پیروزی پر رنگ خود را در این دیدار جشن گرفت. زننده یکی از گلزنان بایر در این دیدار بود. دقایقی پس از ورود به زمین، او با یک ضربه سر تماشایی دروازه شالکه را باز کرد تا نشان دهد که از نظر روحی و فنی در بهترین فرم قرار دارد و مهمتر از همه یاد گرفته است که چگونه در بوندس لیگا و در لیگ برتر روسیه گلزنی کند. آنچه از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بوندسلیگا می بینید ذخیره ثابت و برخورد توپ به تیرک و بدشانسی نیست. بلکه مثل لیگ برتر روسیه فقط گل های زیبا از سردار می بینید. با یک شوت از راه دور. ضربه سر حرکت در عمق و دریبل زدن دروازه بان.

سامان کودوس دیگر ملی پوشی که برای دیدار با روسیه و کنیا در اردوی تیم ملی حاضر نشد، در دیدار مقابل برنتفورد یکی از بازیکنانی بود که در لیست این هفته تیم باشگاهی خود قرار داشت و نشان داد می تواند برای تیم ملی به میدان برود. تیم ملی به عنوان سردار آزمون اما ترجیح داد در تمرینات تیم باشگاهی خود حاضر شود! سردار آزمون البته برخلاف سامان قدوس در روزهای فیفا و تعطیلات نوروزی به ایران آمد. در زادگاهش والیبال گنبدی بازی می کرد و حتی اسب هایش را نوازش می کرد.

سوال مهم و اساسی اینجاست که اگر سردار آزمون و سامان قدوس توسط کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت می شدند باز هم به اردوی تیم ملی نمی آمدند؟ کارلوس کی روش در طول 9 سال حضورش در اردوی تیم ملی چندین بار با این اتفاق مواجه شد اما تصمیمی که در مواجهه با این اتفاقات گرفت این بود که این بازیکن را محروم کند زیرا معتقد بود پیراهن تیم ملی مقدس است و همه باید به یک ملی پوش خدمت کنند. تیم.برای امرار معاش باید منتظر ماند و دید امیر گالنووی در مورد این دو بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید