ماجرای عجیب مهدی عبدی در پرسپولیس!

اگرچه تصور می شد با جدایی علی علیپور، مهدی عبدی به عنوان مهاجم آقای گل در پرسپولیس ظاهر شود، اما او در دو فصل اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته و نتوانسته نقش مهاجم اول سرخپوشان را بازی کند.

اگرچه او در این فصل 7 گل به ثمر رسانده و پنجمین گلزن برتر لیگ ایران است، اما آنچه برایش مهم است وضعیت بدنی این بازیکن است که او را به بازیکنی ناامن در تیم یحیی گل محمدی تبدیل کرده است.

عبدی در تمام بازی های این فصل پرسپولیس در لیگ برتر به جز یک بازی مقابل سپاهان حضور داشته است اما جالب اینکه او همیشه یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و یا به عنوان بازیکن تعویضی از زمین خارج شده است.

وی در 13 بازی در زمین حضور داشته و 10 بار به عنوان ذخیره وارد زمین شده است تا با وجود انجام 23 بازی، در عرض چند دقیقه نهمین بازیکن فصل پرسپولیس باشد.

نکته جالب اینکه عبدی تنها 1187 دقیقه در پرسپولیس حضور داشت در حالی که عیسی القطر دیگر مهاجم پرسپولیس تنها 150 دقیقه کمتر از عبدی بازی کرد که البته در ده هفته اخیر به دلیل قطع رابطه غایب بوده است!

همچنین بازیکنانی مانند کمال کامیابی نیا، حامد لک، علی نعمتی و فرشاد فرج که به دلایل مختلف تعداد نسبتا زیادی بازی را از دست دادند، دقایق بیشتری نسبت به عبدی در زمین داشتند.

به نظر می رسد بزرگترین چالش عبدی با قرارداد بلندمدت با پرسپولیس، بهبود وضعیت بدنی او باشد. البته نقش پرسنل در این بین مهم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید