ماجرای عذرخواهی رونالدو از یک بازیکن

ماجرای عذرخواهی رونالدو از یک بازیکن

پیرس مورگان، ستاره مشهور 56 ساله، فاش کرد که پس از دو گلزنی با پیراهن منچستریونایتد مقابل آرسنال در 2 دسامبر، از کریستیانو رونالدو عذرخواهی کرد. پیرس مورگان که علاقه شدیدی به آرسنال دارد و حتی در مصاحبه با سیاسون از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا این علاقه را پنهان نکرده است، رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارد و یکی از به یاد ماندنی ترین مصاحبه های این ستاره پرتغالی با او بوده است. خورده شده.

رونالدو در این مصاحبه از گذشته خود می گوید و بسیار احساسی بود که این عکس ها توجه بسیاری از طرفداران فوتبال را به خود جلب کرد و این مصاحبه تنها در صفحه توییتر پیرس مورگان بیش از 32 میلیون بار دیده شده است.

پیرس مورگان مدعی است که در آن روز پیامی برای رونالدو ارسال کرده و از او خواسته است که دروازه آرسنال را باز نکند. اما هفت گلزن برتر یونایتد دو بار مقابل توپچی ها گلزنی کرد و راه را برای برتری 2-3 تیمش هموار کرد. در پایان بازی اما رونالدو عبارت «متاسفم» را برای پیرس مورگان ارسال کرد که واکنش شوخی مجری معروف را در پی داشت: «اگر این پیام حاوی ایموجی برای خنده نبود، عذرخواهی او را می پذیرم. “

پیرس مورگان همچنین فاش کرد که پس از یک مصاحبه جذاب در سال 2019، او و کریستیانو رونالدو به دوستی خود ادامه می دهند و هر از گاهی با هم در تماس هستند. رونالدو پس از 12 سال تابستان امسال دوباره پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرد و در این مدت آمار شخصی درخشانی را به ثبت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید