ماجرای عذرخواهی کی روش از مردم ایران

ماجرای عذرخواهی کی روش از مردم ایران

مهدی تاج در مصاحبه امروز خود اعلام کرد که کارلوس کی روش از مردم عذرخواهی کرده است. گفت: چیزی از او خواندم که در واقع باعث شد فکر کنم این اتفاق افتاده است. خودش هم عنوان کرد که باید بهتر از این می بودیم و عذرخواهی هم کرد. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور از مردم عذرخواهی می کند.

آیا کارلوس کی روش بعد از جام جهانی بابت دو شکست تیم ملی در جام جهانی که یکی از آنها بدترین شکست تیم ملی در جام جهانی بود از مردم عذرخواهی کرده است؟

کارلوس کی روش آخرین مصاحبه خود را با خبرگزاری فارس انجام داد. وی در آخرین بند این گفت و گو گفت: هدایت تیم ملی ایران برای من افتخار بود و به بازیکنان تیم ملی ایران افتخار می کنم، بازیکنانی بی نظیر و با روحیه جنگندگی بسیار بالا. حرف این است که مردم باید واقعاً به این جوانان احترام بگذارند و به آنها افتخار کنند. صبح بیدار شدن در زندگیت خیلی سخته، اگه لبخند بزنی دشمن لبخندت میشی. اگر لبخند نزنی، دشمن شدی. هیچ کس نمی تواند این شرایط را تحمل کند. شرایط بسیار سختی بود. من از صمیم قلب به بازیکنان تبریک می گویم. متواضعانه دوباره تکرار می کنم. ما در شرایطی قرار داشتیم که خیلی به مرحله مقدماتی نزدیک شده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم به آن برسیم. دوستانه آرزو می کنم همه انگشت انتقاد را به سمت من بگیرند. اما این قهرمانان خود (تیم ملی) را رها کنید زیرا آنها تمام تلاش خود را کردند.”

در هیچ یک از سطرهای مصاحبه کارلوس کی روش نه در دوحه و نه در تهران اثری از عذرخواهی نیست. او حتی در مصاحبه با رسانه های خارجی حاضر به عذرخواهی نشد و معلوم نیست چرا مهدی تاج اصرار دارد بگوید کارلوس کی روش از مردم عذرخواهی کرده است!

در جام جهانی شاهد بودیم که سرمربی ژاپن با وجود پیروزی مقابل آلمان و اسپانیا و صعود از مرحله گروهی، وقتی در ضربات پنالتی به کرواسی باخت به مردم تعظیم کرد! اما کارلوس کی روش برای عذرخواهی تردید کرد و در نهایت مهدی تاج امروز اعلام کرد که بابت نتایج تیم ملی عذرخواهی کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید