ماجرای پیامک عجیب استقلال; چه کسی قبل از دربی استقلالی ها را گیج کرد؟

ماجرای پیامک عجیب استقلال;  چه کسی قبل از دربی استقلالی ها را گیج کرد؟

در هفته های منتهی به دربی بازی برگشت بارها از بازیکنان استقلال شنیدیم که حقوق ماه های گذشته به خصوص در شب بایرام را دریافت نکرده اند.

جدای از بحث دریافت پول قرارداد، موضوع دیگری که سرمربی پرتغالی استقلال مطرح کرد، پرداخت نکردن به موقع درآمدهای این تیم بود. پاداش هایی که قطعا بازیکنان را برای کسب درآمد بیشتر تشویق می کند. ساپینتو در نشست خبری دیدار با فولاد خوزستان – قبل از فرا رسیدن نوروز – نیز این موضوع را مطرح کرد.

قبل از دربی بازیکنان استقلال خواستار 5 برد از این باشگاه شدند و از طریق مسئولان و کادر فنی از مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خواسته شد تا این مبلغ را به حساب آنها واریز کند تا روحیه بیشتری برای حضور بازیکنان در دربی ایجاد شود.

اما نکته عجیب اینجاست که مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرده این مبلغ 4 روز مانده به دربی در اختیار باشگاه قرار می گیرد تا به حساب اعضای این تیم واریز شود اما این اتفاق نمی افتد!

طبق اخبار رسیده به گروه استقلال، ظاهراً به جای واریز به حساب بازیکنان حداقل 48 ساعت مانده به دربی، صبح روز بازی به حساب آنها واریز و پیامک می شود.

نکته قابل توجه اینکه در دو روز منتهی به دربی بارها برخی بازیکنان این سوال را مطرح کردند که چرا پاداش ها پرداخت نمی شود؟ برخی از آنها که ظاهراً برای دریافت این 5 پاداش حساب باز کرده بودند، حتی با حجت کریمی تماس گرفتند و علت واریز نشدن پول به حسابشان را جویا شدند. کریمی همچنین پیگیری کرد که چرا پولی که چهار روز قبل در اختیار باشگاه قرار داده به حساب بازیکنان واریز نشده است. بالاخره کادر فنی باتجربه در تیم استقلال با دیدن پیامک واریز نقدی صبح مسابقه متوجه شیطنت هایی شدند.

یکی از مسئولان نزدیک به تیم استقلال به خبرورزشی گفت: معمولا این گونه پاداش ها دو روز قبل از بازی به حساب بازیکنان واریز می شود تا نسبت به پرداخت مبلغ واریز شده اقدامات لازم را انجام دهند اما فکر عدم واریز پول در حسابشان و ریختن واعظی در صبح دربی کاملاً تمرکزشان را شکست و در نهایت باعث شد با عقل و حواس کامل حاضر به بازی نشوند!

همچنین از اردوی این تیم خبر می رسد که بازیکنان پس از دریافت پیامک از بانک، مدتی مشغول اداره امور مالی خود از طریق موبایل بانک بودند و این درگیری های ذهنی در نهایت باعث شد تا برخی از بازیکنان استقلال تمرکز خود را در بازی دربی از دست بدهند. .

کریمی به همکارانش در باشگاه استقلال اعلام کرد که می داند این شیطنت از کجا می آید اما فعلا صحبتی نمی کند تا آرامش این تیم برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم بر هم نزند. این موضوع در حال حاضر با جدیت از سوی مسئولان ارشد باشگاه استقلال و معاونت حقوقی این مجموعه در حال پیگیری است تا علت این حادثه به طور دقیق مشخص شود. ظاهرا بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مشکلات اینترنتی و تاخیر بانکی که قرار بود این کار را انجام دهد، دلیل اصلی واریز نشدن پول به موقع (48 ساعت مانده به دربی) بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید