ماجرای یک کانال خبری تلگرام در تهران

ماجرای یک کانال خبری تلگرام در تهران

عکس برخی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به همراه شماره ملی، آدرس محل سکونت و سایر اطلاعات در کانال تلگرامی منتشر شده است. کانالی که ادمین های آن ناشناخته هستند، اما کانال توسط فردی نظارت می شود که همان اطلاعات را به نام خود در توییتر منتشر کرده است.

او یا آنها اطلاعات شخصی معترضان را در کانالی به نام گاندو منتشر می کنند … عکس برخی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به همراه شماره ملی، آدرس و سایر اطلاعات در کانال تلگرامی منتشر شده است. کانالی که مدیران آن مشخص نیستند اما یکی دو نفر از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس معتقدند که این کانال زیر نظر فردی است که قبلاً به نام خودش و از طرف رئیس دانشگاه (فرهاد درغه) همین اطلاعات را در توییتر منتشر کرده است. ، منصوب به عنوان مشاور; رسانه های اصولگرا او را فرزند یک جانباز معرفی کردند. او یا آنها اطلاعات شخصی معترضان را در کانالی به نام گاندو منتشر می کنند. حتی برخی از دانشجویان قصد داشتند از مدیران این کانال تلگرامی شکایت کنند اما به آنها گفته شد: «شکایت از این کانال ممکن است عواقبی برای آنها داشته باشد.» دانشجویان می گویند: «پس از درج اطلاعات دانشجویان معترض در این کانال تلگرامی، آنها تحت فشار نهادهایی مانند کمیته انضباطی. در این کانال از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه نیز درخواست می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با آنها تماس بگیرند. او در واقع با این پیام می خواست نشان دهد که به نهادهای امنیتی وابسته نیست.

این روزنامه همچنین نوشت: اعتراضات دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با سرد شدن هوا و فرا رسیدن ایام امتحانات تا حد زیادی فروکش کرده است. فقط کانال گاندو هنوز برای برخی دانشجویان مشکل ساز است، تعدادی از دانشجویان با حکم قضایی و انتظامی مواجه هستند و همچنان سایه امنیت را بالای سر خود احساس می کنند و حتی فکر می کنند وضعیت نسبت به بهار امسال بدتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید