ماهیچه های من مشاهده می شوند / هیچ چیز. بزرگش کردند


ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809782

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک در واکنش به خبر مصدومیتش گفت: چیز خاصی نیست و الکی اذیت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فینال لیگ برتر وزنه برداری روزهای یکم و دوم اسفندماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود. تیم های ذوب آهن و ذوب آمل برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند.

تیم ذوب آهن چهارشنبه هفته گذشته به تهران آمد تا در اردوی تهران خود را برای حضور در فینال لیگ برتر آماده کند.

صبح دیروز اعلام شد در آستانه هفته آخر وزنه برداری لیگ برتر، سوهان اهراب مرادی وزنه بردار زهی در حین تمرین از ناحیه کتف آسیب دید. ظاهراً کتف مصدوم مرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، مجدداً دچار مصدومیت شده است و به همین دلیل او احتمالاً نمی تواند در فینال لیگ بازنشسته شود.

سهراب مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانا، درباره مصدومیتش گفت: مصدومیت من چیز خاصی نیست و طبق معمول بیشتر کردند. شانه ام خوب است و در حال حاضر مشکلی ندارم.

مرادی در تشریح وضعیت مصدومیتش گفت: عضلات اسپاسم کتفم سنگین است و آسیب عجیبی نیست. الان دارم از کتفم محافظت میکنم و با استراحت کافی از گارد بیرون میاد و حالم خوبه.

پس از انتشار خبر مصدومیت سهراب، برخی حتی خبر دادند که مصدومیت مرادی حتی با از دست دادن بازی های آسیایی نیز تهدید می شود اما سهراب با تکذیب این شایعه گفت: مطمئنم با استراحت مصدومیتم خوب می شود. در فینال لیگ هم می توانم روی تخته شوم اما برای اینکه اتفاق خاصی نیفتد ترجیح می دهم کنار نروم و استراحت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید