ما باید بیشتر به نپال گل می زدیم / ما فقط فرصت ها را از دست دادیم

ساعت: 19:03
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778959

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال ایران گفت: ما باید بیشتر به نپال گل می زدیم اما من از کار تیمم در اولین دیدار راضی هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم فوتبال امید ایران امروز دوشنبه در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل نپال با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و ایران در گروه B این رقابت ها علاوه بر نپال با لبنان و تاجیکستان هم گروه است.

مهدی مهدوی کیا، سرمربی ایران در پایان این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. متاسفانه فقط چهار گل به حریف زدیم. ما از کار تیم در اولین مسابقه راضی هستیم.

وی افزود: باید نپال را با گل های بیشتر شکست می دادیم. ما فقط فرصت را از دست دادیم. سعی می کنیم بعد از توانایی هایمان از بازی های بیشتری استفاده کنیم.

سرمربی تیم امید ایران در خصوص شناخت خود از تیم لبنان ، حریف بعدی تیم ملی ایران ، تاکید کرد: ما تیم لبنان را نمی شناسیم. امروز بازی تیم مقابل تاجیکستان را مشاهده و تحلیل می کنیم. ما می خواهیم سه امتیاز از این مسابقه کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، در این دیدار مهدی لموچی که اولین گل ایران به نپال را به ثمر رساند ، به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران-امید نپال انتخاب شد.

لموچی در پایان بازی گفت: این یک بازی خوب و یک نتیجه بود. می توانستیم با گل های بیشتر برنده شویم. انشاء الله با قدرت بیشتری به میدان می رویم تا در مسابقات بعدی پیروز شویم. در این مدت ما از شرایط بازی دور بودیم. ما این پیروزی را به مردم ایران تقدیم می کنیم. خدای ناکرده در مسابقات بعدی نتایج و فوتبال بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید