ما فرصت های زیادی را از دست دادیم


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809421

سرمربیان تیم های فوتبال فجر و صنعت نفت در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: نسبت به بازی های قبلی خانگی بهتر بودیم و موقعیت های گل درست کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. تلاش و روند تاکتیکی بازیکنانم. آنها هر کاری که من می خواستم انجام دادند و چهار یا پنج موقعیت به ثمر رساندند که فکر می کنم تبدیل به دو یا سه موقعیت شد. تبدیل نشدن آنها به گل واقعا سخت بود! باید از این موقعیت ها استفاده کنیم، هرچند رضایت بخش بود. بازیکنان من در دو سه روز اخیر صحبت کرده اند و با سیستم جدید 3-3-4 پاسخ داده اند. با این حال گل نخوردن برای ما سخت بود. بازی در اختیار ما بود و فجر دستور داد توپ کی بچرخد.

او درباره عدم نفوذ یوسف وکیا در نیمه دوم گفت: «اصلاً اینطور نیست. آیا می توانیم به بازیکنی که در حملات شرکت می کند بگوییم که حمله نکند؟! حریف صد در صد آنالیز می کند و جلوی حملات را می گیرد. من هم این منطقه را پوشش می دهم تا بفهمم دشمن به کجا حمله می کند. واکیا دیر به ما ملحق شد، اما فوتبال درجه یک بازی کرد. بازیکنان کنار او هم واقعا کمک کردند. حریف شاید دستش را خوانده باشد اما در مسابقات آینده بهتر خواهد شد.

منصوریان: خدا را شکر امروز ریکانی نبود

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: اصلا نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم و نمی توانم بگویم که از نتیجه بازی راضی هستم یا نه، زیرا کیفیت بازی استادیوم آنقدر فقیر بود که حتی در طول دوران بازیگری خود را تجربه نکرده بودم. من در نوجوانی چنین سرزمینی را ندیده بودم.

وی افزود: فقط می توانم خدا را شکر کنم که هر دو تیم بازیکن مصدوم نداشتند. به شرطی که رضا جبیره و رضا یزداندوست مصدوم نشوند. بازی هیچ نکته فنی ندارد چون حدود 80 دقیقه بود. فجر بیشتر به زمین عادت کرده بود و هر دو تیم اصلا نمی توانستند به دروازه نزدیک شوند.

منصوریان گفت: شنیدم برای بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه طرح مصوب و حدود 4 میلیارد در نظر گرفته شده است و امیدوارم این امر محقق شود. با تشکر از شیراز برای مهمان نوازی استثنایی شما. خدای نکرده سرزمین خاطره ها ساخته شود و همین که زنده و سالم برگردیم صد هزار مرتبه خدا را شکر می کنم. در هر لحظه از مسابقه با هم برخورد می کردیم، اگر زمین بازی خوب بود، دو تیم در این ارتفاع بازی نمی کردند. در بازی با تراکتورسازی هم کاملاً در زمین بازی کردیم، اما امروز فیرپاسی خیلی بیشتر به زمین عادت کرده بود.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه تیمش در انتقال توپ از دفاع به حمله فجر سپاسی خوب عمل نکرد، گفت: به دلیل اینکه زمین کیفیت خوبی نداشت نتوانستیم خوب بازی کنیم. هفته گذشته دیدید که آنقدر روی زمین تراکتور فشار آوردیم که موفق به گلزنی شدیم. حس لمس توپ برای اکثر بازیکنان ما قوی است و می توانند توپ را به خوبی حمل کنند. امروز خط دفاعی و هافبک فجر هم کمی اشتباه بازی کرد. همین بازی در دور اول کیفیت بهتری داشت. از مسئولان استان فارس می خواهم به این سرزمین برسند و خواهان حفظ سهمیه این استان هستم. حیف که برق شیراز از دست رفت و امیدوارم دهه فجر بماند. از کادرفنی می خواهم که اگر کمکی به تیم فجر نکنند، نه نیروی انتظامی و نه هیچ کس دیگری نمی توانند به تیم کمک کنند. امیدوارم فجر بجنگد و سهمیه استان را حفظ کند.

منصوریان در مورد غیبت طالب ریکانی نیز گفت: خدا را شکر که طالبان ریکانی امروز نبودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید