ما به مقامات امارات هشدار می دهیم که به مداخله در امور عراق ادامه دهند

ساعت: 05:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801431

قیس الحزالی در واکنش به حمله ارتش یمن به ابوظبی به مقامات امارات هشدار داد که مداخله در امور عراق را متوقف کرده و ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصائب اهل الحق دبیرکل عراق به حمله ارتش یمن در عمق امارات پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، قیس القزالی در بیانیه ای گفت: به برادران مظلوم یمن، ثبات و عزت، کسانی که از کشور و ملت خود در برابر تجاوزات وحشیانه ائتلاف ظالم دفاع می کنند که خون فرزندان زنانشان را می ریزد. و افراد مسن.” تبریک می گویم.

وی افزود: حاکمان امارات سابقه طولانی در این تجاوز دارند. ما این پیشرفت بزرگ در قدرت بازدارندگی و این روحیه انقلابی را که با همه مشکلات و با وجود فشار نیروهای شر و فساد شکست ناپذیر است، تحسین می کنیم.

قزالی ادامه داد: به آنها می گوییم شما مصداق فرمان خداوند متعال هستید که «خداوند مرا یاری و عملم را ثابت کند». درود بر شما ای انصارالله و به حول و قوه الهی همیشه پیروز باشید.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در عراق نیز به حاکمان اماراتی که با صهیونیست ها سازش کرده بودند، هشدار داد که به مداخله در امور عراق و دامن زدن به شورش و تفرقه بین مردم عراق ادامه دهند.

القزالی افزود: ما به آنها می گوییم که عراقی ها مغرور و مغرور هستند و به شما یا شخص دیگری اجازه حمله و تهدید به حاکمیت، امنیت و صلح داخلی عراق را نمی دهند و نمی دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید