ما در تلاشیم تا از عناوین ارزشمند قهرمانی جهان دفاع کنیم


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891276

مراسم اعزام تیم های ملی خردسالان و نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام امروز شنبه 8 مرداد ماه بر سر مزار شهید گمنام فدراسیون تکواندو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از دوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی ویتنام و تالار ارتش شهر هوشی مین برگزار می شود. به همین منظور امروز شنبه نهم مردادماه مراسم اعزام تیم های کشورمان به این رویدادها برگزار شد.

در این مراسم هادی سایه رئیس فدراسیون، حسین حسین زاده سرپرست دبیری، غلامحسن ذوالقدری عضو هیئت رئیسه، مهروز سایه مشاور امور بانوان فدراسیون و علی تاجیک رئیس سازمان تیم ملی به همراه بازیکنان و کادر فنی تیم های ملی خردسالان و نوجوانان در 2 گروه دختر و پسران بر مزار شهید گمنام فدراسیون تکواندو زیارت کردند.

در ابتدای این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو خطاب به تکواندوکاران گفت: صحبت در حضور ذوالقدری و مربیان توانمند حاضر در تیم های ملی بسیار سخت است اما با با اجازه بزرگان باید بگویم تکواندوکاران شایسته جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کنند تا برای ورزش کشور عملکرد خوبی داشته باشند. مطمئناً بعد اخلاقی از ورزش قهرمانی پیشی گرفته است و اکنون که تیم های ملی کودکان و نوجوانان بر سکوی اول و دوم ایستاده اند. سعی می کنیم این بار در عرصه آسیا با حفظ مسائل اخلاقی از عناوین ارزشمند خود در جام جهانی دفاع کنیم.

سای در ادامه گفت: ما به توانایی همه بازیکنان و کادر فنی اعتماد داریم و باید قدر این فرصت را داشته باشیم تا از آن بهترین استفاده را ببریم تا در نهایت با زیباترین مدال ها به خانه برگردیم. برای همه ملت ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

مبینا نعمت زاده قهرمان تیم ملی جوانان به نمایندگی از سایر تکواندوکاران سوگندنامه شرکت کنندگان را قرائت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید