ما در تلاش هستیم تا به زودی یک مسیر آفرود بسازیم


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807473

پیست آرسی شهید فهمیده آنرود با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

پیست آرسی شهید فهمیده آنرود با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پیست شهید فهمیده آنرود امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
در این مراسم مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا و سایر اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون حضور داشتند.
ساخت این پیست در سپتامبر 1400 آغاز شد و در فوریه افتتاح شد. با مساعدت وزارت ورزش، ساخت پیست آفرود به زودی آغاز می شود.

سجادی: فدراسیون ها باید دنیای بین المللی را جدی بگیرند
پیست آرسی شهید فهمیده آنرود امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

سجادی در مراسم افتتاحیه این پیست گفت: خوشحالیم که در این روزهای باشکوه شاهد افتتاح پیست باشکوه آنرود شهید بودیم. اتفاقات خوبی در ورزش کشور افتاده و با کمک همه مجموعه های ورزشی کشور شاهد توسعه ورزش هستیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ۲۲۶ مجموعه ورزشی در کشور در حال افتتاح است و این پیست که امروز افتتاح شد دویست و بیست و هفتمین پروژه ای است که شاهد آن هستیم. بودجه کشور به بهترین نحو برای توسعه ورزش در کشور هزینه می شود. برای ساخت این پروژه ها 622 میلیارد هزینه شده است که خبر خوبی برای کشور است.

سجادی همچنین گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مسیر جدیدی را آغاز کرده و با ادامه این روند آینده روشنی در پیش خواهد بود. خوشبختانه مدیریت و نمایندگی صحیح رئیس فدراسیون که باعث سفیدی وزارت ورزش نیز می شود فضای رشد و توسعه این قشر را فراهم کرد و امیدها را به آینده فدراسیون بیش از پیش افزایش داد.

سجادی با اشاره به گستره فعالیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: این فدراسیون حداقل 3 فدراسیون دارد که نیاز به ارتباطات توسعه بین المللی زیادی دارد. ورزش در دنیا معنای دیگری دارد و باید با شریان اصلی دنیا ارتباط برقرار کنیم. باید به کسب کرسی ها و برگزاری رویدادها توجه بیشتری داشته باشیم و در این راستا از ظرفیت کشورهای همسایه و سایر کشورها استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: باید دنیای بین الملل را جدی بگیریم و از فدراسیون ها نیز در تحقق این پیوندها حمایت کنیم. حضور مدرسان جهان در این سمینار بارقه های امیدی را برای علاقه مندان به رشته اتومبیلرانی به همراه داشت.

وی گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیاز به برنامه مدون دارد. بعد عمومی این فدراسیون باید در کنار بعد قهرمانی آن جدی گرفته شود و منابع این فدراسیون را نیز بررسی خواهیم کرد. امیدواریم سایت آفرود درست بعد از پیست آنرود ساخته شود. افراد زیادی هستند که دوست دارند از این رشته استفاده کنند و برای اوقات فراغت بسیار مطلوب است. دسترسی به این پیست باید برای مردم آسان و ارزان باشد و برای مردم این پیست رفاه ایجاد شود تا علاقمندان به این رشته ترغیب شوند تا با خیال راحت از پیست بازدید کنند.

سرزمین: در تلاش هستیم تا به زودی پیست آفرود بسازیم
مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مراسم افتتاحیه پیست آرسی آنرود گفت: خوشحالم که در روزهای خوشی شاهد افتتاح این پیست هستم و سردار تیمور حسینی وزیر ورزش و جوانان و …. اعضای فدراسیون حضور دارند.»

وی افزود: به پیشنهاد سجادی تصمیم به ساخت پیست آنرود در مجموعه آرش گرفتیم و این کار با اقدام جهادی و 24 ساعته کمیته RCC و سایر کارگران انجام شد.

ناظمی گفت: نام این پیست پرآذین شده به نام شهید فهمیده می شود که باعث افتخار فدراسیون و کشور است. یک اتفاق بزرگ این است که فدراسیون یک پیست استاندارد برای مسابقات RC دارد و تلاش می کنیم با حمایت وزیر ورزش و جوانان یک پیست خارج از پیست به پیست زیرزمینی بسازیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید