ما در سال 2021 در تنیس روی میز رتبه پنجم را کسب کردیم / کمیته برابری جنسیتی در کنفدراسیون آسیا ایجاد شد


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815226

من موفقیت های 1400 را به پنج قسمت تقسیم می کنم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در سال 2021 مقام پنجمی را کسب کردیم که بهترین عنوان ایران در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز ; رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به موفقیت های کسب شده در این رشته گفت: موفقیت های سال 1400 را به پنج قسمت تقسیم می کنم که برای اولین بار در تاریخ این رشته اتفاق افتاد. سیمین رضایی اولین و تنها بانوی تاریخ ورزش ایران است که در المپیک قضاوت کرده است.

کارداشی ادامه داد: در 6 سال اخیر که ریاست فدراسیون را بر عهده داشتم، در سال 2017 موفق به کسب مقام نهم آسیا، در سال 2019 به مقام هفتم و در سال 2021 به مقام پنجم رسیدیم که این بهترین عنوان در تاریخ است. سومین بارندگی افتخاری نونهال ایران در مسابقات جهانی هوپ اولین بار بود که ایرانی عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: علاوه بر این پست مهم دبیرکلی کنفدراسیون آسیا که توسط افشین بدیعی به دست آمد برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران اتفاق افتاد. برای اولین بار در کنفدراسیون آسیا کمیته برابری جنسیتی به ریاست فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تشکیل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی بانوان ایران هم اکنون در قطر، تیم ملی مردان در سنگاپور حضور دارند و تیم های ملی دختر و پسر ایران فردا برای میزبانی از رقابت های کنتاندر به سلیمانیه عراق می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید