ما هرگز از سلاح های هسته ای خود دست نخواهیم کشید


ساعت: 04:45
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902267

رهبر کره شمالی گفته است که پیونگ یانگ به هیچ وجه از تسلیحات هسته ای خود دست نخواهد کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیا الیوم، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تاکید کرد که پیونگ یانگ هرگز از تسلیحات هسته ای خود دست نخواهد کشید.

بر اساس این گزارش، کیم جونگ اون همچنین افزوده است که هدف نهایی آمریکا فروپاشی رژیم کره شمالی است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که رهبر کره شمالی تاکید کرد که حرفی برای گفتن به دشمن ندارد و نیازی به این کار نمی بیند.

این اظهارات کیم جونگ اون در جریان رزمایش یگان هسته ای تاکتیکی ارتش کره، توپخانه دوربرد و یگان نیروی هوایی این کشور بیان شد.

این در حالی است که مقامات کره جنوبی و ژاپن اعلام کردند که پیونگ یانگ صبح یکشنبه دو موشک بالستیک دیگر شلیک کرده است که هفتمین پرتاب از این نوع در روزهای اخیر است.

مقامات کره جنوبی می گویند افزایش پرتاب موشک های کره شمالی و آماده سازی های مشاهده شده در سایت هسته ای این کشور می تواند به این معنا باشد که پیونگ یانگ بیش از هر زمان دیگری به جایی که در سال 2017 بود نزدیک شده است. امسال، کره شمالی اعلام کرد که یک بمب هیدروژنی را با “موفقیت کامل” آزمایش کرده است. .

از سوی دیگر، توشیرو اینوئه وزیر دفاع ژاپن درباره جزئیات این حمله موشکی به خبرنگاران گفت که هر دو موشک کره شمالی که امروز پرتاب شد تا ارتفاع 100 کیلومتری بالا رفتند و 350 کیلومتر مسافت را طی کردند. اولین موشک حدود ساعت 01:47 بامداد به وقت محلی شلیک شد و موشک دوم حدود شش دقیقه بعد. گزارش ها حاکی از آن است که این موشک ها در خارج از منطقه اقتصادی انحصاری ژاپن سقوط کرده و مقامات در حال بررسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید