ما هنوز هیچ اطلاعیه ای از CAS در مورد یک حکم دریافت نکرده ایم / امیدواریم حکم Wilmots لغو شود


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884851

واکنش وکیل فدراسیون فوتبال به پرونده سرمربی بلژیکی؛

وکیل اتحادیه فوتبال انگلیس در پرونده مارک ویلموتس گفت: امیدوارم تصمیم سرمربی سابق تیم ملی توسط CAS لغو شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اواخر هفته گذشته برخی منابع خبری مدعی شدند که حکم پرونده ویلموتس لغو شده و حکم پرونده کلاهبرداری بلژیک به یک سوم کاهش یافته است.

روزبه وثوق احمدی درباره موارد مطرح شده در خصوص نقض حکم در پرونده مارک ویلموتس و کاهش آن از حدود 6 میلیون یورو به حدود 2 میلیون یورو و البته تاکید فدراسیون فوتبال بر این موضوع، گفت: تاکنون نه من هیچ نامه ای در این خصوص دریافت نکرده ام هاده: واقعیت این است که من به عنوان وکیل پرونده ای که در دادگاه داوری ورزش مسئولیت دارم هیچ اطلاعیه ای در خصوص صدور حکم دریافت نکرده ام. تصمیم گیری موارد مذکور گمانه زنی رسانه ها و خبرنگاران محترم بوده است.

او زمان صدور حکم در پرونده را در دادگاه اعلام می کند CAS وی گفت: این یک واقعیت است که صدور حکم در بسیاری از پرونده هایی که در دادگاه داوری ورزش مطرح می شود با تاخیر مواجه می شود. نمونه اش پرونده استراماچونی است که یک ماه دیگر به تعویق افتاد. جلسه رسیدگی به پرونده فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس تیرماه سال گذشته برگزار شد اما این تصمیم چندین بار به تعویق افتاد. تقریباً 20 تا 25 روز قبل از آزمایش CAS او برای ما اخطار داد که مانده هزینه را بپردازیم تا حکم صادر شود. مبلغ را هم پرداخت کردیم.

وکیل اتحادیه فوتبال انگلیس در پرونده مارک ویلموتس اضافه کرد: این گمانه زنی عمدتا به این دلیل مطرح شده که به رسانه ها اطلاع داده شده است که به احتمال زیاد پس از پرداخت هزینه تحقیقات تصمیم گیری خواهد شد.

وسوق احمدی در مورد اینکه آیا امیدوار است این رای لغو شود، گفت: بسیار امیدوارم رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا لغو شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تلاش های زیادی به صورت گروهی انجام شد.

وی که با شبکه خبر گفت و گو می کرد، در خصوص اینکه آیا احتمال شکست رای وجود دارد یا خیر نصف یا یک سوم یا مبلغ دیگری از آن کم شود، حدود 6.3 میلیون یورو، توضیح داد: چیزی نیست. مسلم است، اینطور نیست و این سوال به حدس و گمان محدود می شود. تا زمانی که رای صادر و گزارش نشود، نمی توان گفت که چقدر رای نصف می شود یا در کل چقدر کاهش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید