مبلغ اصلی عیدی مستمری بگیران چقدر بوده است؟

مبلغ اصلی عیدی مستمری بگیران چقدر بوده است؟

رئیس کانون بازنشستگان و بازنشستگان استان تهران درباره زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان گفت: پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی از 24 اسفندماه انجام می شود.

علی دهقانکیا رئیس کانون بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران درباره زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس اعلام آقای صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از 15 اسفندماه آغاز می شود.

وی با اشاره به میزان کمک به مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: براساس ابلاغیه دولت مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان برای کمک به مستمری بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم برای اعضای خانواده و برای هر نفر مبلغ 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است. فرزند تحت تکفل 200000 تومان به عنوان کمک واریز می شود.

رئیس کانون بازنشستگان و بازنشستگان استان تهران گفت: همچنین حقوق بازنشستگان اسفند ماه همزمان با اعلام (پرداخت از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفبا) پرداخت می شود.

دهقانکیا افزود: حقوق مستمری بگیران بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود اما عیدی برعکس است یعنی از پایان حروف الفبا به حساب مستمری بگیران واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید