1400 بایرام چه زمانی به مستمری بگیران پرداخت می شود؟ + مبلغ عیدی بازنشستگان

1400 بایرام چه زمانی به مستمری بگیران پرداخت می شود؟  + مبلغ عیدی بازنشستگان

روز جدید : معاون تامین اجتماعی از منتظر ماندن ودیعه مستمری بگیران بیمه شده در هیات وزیران خبر داد.

اگرچه شناسنامه مستمری بگیران و مستمری بگیران با حقوق باخمن پرداخت می شود، اما زمان پرداخت شناسنامه مستمری بگیران در تامین اجتماعی مشخص نیست و زمان پرداخت هر سال متفاوت است.

چند روز پیش معاون بیمه تامین اجتماعی اعلام کرد: “سپرده بایرام مستمری بگیران تامین اجتماعی در انتظار تصویب هیات وزیران است. وی افزود: به محض دریافت مصوبه هیئت وزیران، حقوق بازنشستگان را در اسرع وقت پرداخت خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور امروز شرایط و ضوابط پرداخت شناسنامه کارمندان و بازنشستگان را اعلام کرد. بر این اساس پیش بینی می شود عیدی بازنشستگان طی یکی دو روز آینده پرداخت شود. قبل از آغاز ماه مارس.

مجموع عید 1400 چقدر است؟

پیش از این میزان تعطیلی کارمندان و بازنشستگان یک میلیون و 600 هزار تن گزارش شده بود. اما این مبلغ برای عیدی افراد تنهاست. معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که مبلغ 550 هزار تن به عنوان حق عائله مندی و یک فرزند به این مبلغ اضافه می شود.

یعنی افراد متاهل به ازای هر فرزند 400 هزار تن کمک عائله مندی و مبلغ جداگانه 150 هزار تن دریافت می کنند. یعنی عیدی مرد متاهل دو میلیون تن و مجموع عیدی مرد متاهل دارای فرزند دو میلیون و 150 هزار تن است.

عیدی کیست یک میلیون و 600 هزار تن؟

بر اساس مصوبه هیأت وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی حق دارند کارمندان خود (رسمی، دائم، پیمانی، رسمی، پیمانی و موقت) و مدرس را استخدام کنند. در دانشگاه ها و دانشگاه ها بازپرس و قضات تمام وقت (به استثنای کارگران کارگاه های مشمول قانون کار) مبلغ 1600000 تن را عیدی می پردازند.

عیدی سال گذشته کارمندان یک میلیون و 500 هزار تن بوده و تنها 100 هزار تن افزایش یافته است.

مبلغ عیدی بازنشستگان

همچنین مستمری بگیران، مستمری بگیران، مقرری از کارافتادگی، حق ارث کارکنان متوفی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و همچنین ایثارگران و جانبازان در مجموع یک میلیون و 600 هزار تن دریافت کردند. انجام دادن.

همچنین مبلغ 400000 تن به عنوان هزینه خانواده به مبلغ فوق اضافه می گردد. به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ 150 هزار تن به حساب افراد واریز می شود

دیدگاهتان را بنویسید