مجلس بر رتبه بندی معلمان در پروژه مراحافرین نظارت دارد

مجلس بر رتبه بندی معلمان در پروژه مراحافرین نظارت دارد

مهدی اسماعیلی نماینده مردم متوسط ​​در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«هر معلمی که حکم رسمی داشته باشد مشمول رتبه‌بندی است و باید برای معلمان جدید به‌ویژه مهرآفرینی‌ها موانع برداشته و آنها را تابع قانون کرد. کمیسیون آموزش مجلس در اولویت رسیدگی به این موضوع و همچنین رفع نواقص آئین نامه است.

8 مردادماه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سی و ششمین اجلاس مدیران و مدیران آموزشی کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد و تا 10 مردادماه ادامه دارد، با اشاره به مشکلات پرمشغله معلمان در قالب طرح پروژه مهرآفرین» که گفته می شد در رتبه بندی قرار نمی گیرد، گفت: دوستان به دنبال تستی هستند که توسط مهرآفرینان انجام شود. بر اساس مصوبه 833 شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1398، هرکسی که می خواهد وارد آموزش و پرورش شود باید در آزمون شرکت کند. این یک آزمایش است، نه یک برگه کاری. بقیه هم شناسنامه نداشتند اما به آنها اختصاص داده شد. 15 سال از برگزاری آزمون مهر نویسی می گذرد، مجوز برگزاری آزمون داخلی برای مهر بندان گرفته شده و به زودی برای این گروه نیز برای ورود به رتبه برگزار می شود.

وی همچنین در 9 مردادماه در برنامه ردیف اول شبکه یک سیما درباره عدم ورود معلمان به طرح مهرآفرین حضور یافت و گفت: معلمان مهرآفرین یک بار با قرارداد شرکتی وارد آموزش و پرورش شدند و گاهی تا 15 سال از خدمت آنها می گذرد. بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، هر فردی که وارد آموزش و پرورش می شود باید در آزمون شرکت کند و به او تکلیف داده شود. گفته شد در آزمون داخلی شرکت خواهند کرد. سعی می کنیم از او اجازه بگیریم تا آخر شهریور امتحان بدهند و تکالیف را بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید