مجلس پیگیر پرداخت مستمری های کشوری و لشکری ​​است

مجلس پیگیر پرداخت مستمری های کشوری و لشکری ​​است

محمد هدبه‌سی (نایب رئیس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس) درباره تاخیر در پرداخت مستمری به صندوق‌های کشوری و لشکری ​​و زمان پرداخت مستمری آنها گفت: امروز این موضوع را از سوی شورای نگهبان پیگیری می‌کنیم. کمیته برنامه و بودجه.

باید بگویم؛ هنوز حقوق برخی مستمری بگیران از محل اعتبارات کشوری و لشکری ​​پرداخت نشده است و این موضوع واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

دیروز صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مشکل اعتباری این صندوق گفت: پنج میلیون و 350 هزار تن مستمری پرداخت شده و حقوق سایر مستمری بگیران کشوری نیز به محض توزیع وام مورد نیاز در سال جاری پرداخت می شود. مراحل بعدی.”

عباس مقتدایی (نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی) نیز در نامه ای به محمد محبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار پیگیری هر چه سریعتر این موضوع شد. در بخشی از این نامه آمده است: «رویکرد اشتباه این است که صندوق بازنشستگی کشوری در 27 اسفند اعلام می کند که پس از تأخیر طولانی در پرداخت، هنگام اعطای وام، حقوق و حتی زمان دقیق پرداخت پرداخت می شود. ناشناخته و نادرست جای تعجب است که چرا به این مهم رسیدگی نشده و مدیران با وعده های مبهم سعی در ایجاد بی اعتمادی در جامعه بازنشستگان دارند. آیا صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان برنامه و بودجه نمی فهمند که بازنشستگان گرانقیمت (که اغلب متمول هستند) چگونه برای عید و نوروز 1401 در آخرین روز سال و افزایش قیمت کالاهای اساسی آماده می شوند؟ در حالی که حقوق او هنوز پرداخت نشده است!؟

دیدگاهتان را بنویسید