پرداخت افزایش حقوق و معوقات به کارکنان کشوری و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی در آذرماه

پرداخت افزایش حقوق و معوقات به کارکنان کشوری و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی در آذرماه

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش حقوق کارکنان کشوری و مستمری بگیران لشکری ​​و کشوری و همچنین پرداخت معوقات مهر و آبان آنان در پایان آذرماه پرداخت می شود.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، اظهار داشت: لایحه دولت برای افزایش حقوق کارکنان دولت و مستمری بگیران لشکری ​​و لشکری ​​به تصویب مجلس رسید. شورای نگهبان رسید و باید اعمال شود.

وی افزود: طبق اطلاعات من افزایش حقوق کارکنان کشوری و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی باید از پایان آذرماه به حقوق این گروه ها پرداخت و اعمال شود که واریز شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دلیل تاخیر در افزایش حقوق کارکنان و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی را که حذف شده و تا پایان آذرماه به آنها افزایش و حقوق معوق پرداخت می شود، تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، بررسی جزئیات لایحه تعدیل حقوق کارکنان و مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​در دستور کار نمایندگان روز یکشنبه (17 آبان ماه سال جاری) قرار گرفت و نمایندگان نکاتی را تصویب کردند که بر اساس آن افزایش در حقوق کارکنان دولت، افزایش 20 درصدی حقوق نیروی انتظامی و نیروهای مسلح، افزایش 900 هزار تومانی حقوق بازنشستگان به اضافه 5، 100 و 50 درصد افزایش حقوق فرزندان و اعضای خانواده کارگران و مستمری بگیران و افزایش 30 درصدی مستمری مشمولان موسسات حمایتی تصویب شد.

همچنین با تایید نمایندگان معلم مهر آفرین مشمول قانون رتبه بندی بدون آزمون شدند.

دیدگاهتان را بنویسید