اتخاذ تصمیم برای افزایش حقوق کارکنان و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی

اتخاذ تصمیم برای افزایش حقوق کارکنان و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی

سید سلمان ذاکر در پاسخ به اینکه تا چه اندازه دولت آمادگی لازم را برای پاسخگویی به مطالبات کارکنان لشکری ​​و کشوری و مستمری بگیران برای افزایش حقوق آنها دارد، گفت: تصمیم برای افزایش حقوق کارکنان لشکری ​​و کشوری و مستمری بگیران باید مبتنی باشد. در مورد تورم، زیرا نباید. نحوه دریافت حقوق نیروهای ارتش که سهم زیادی در امنیت دارند باید به گونه ای باشد که به دلیل مشکلات مالی نتوانند به وظایف خود عمل کنند بنابراین توجه به معیشت نیروهای ارتش در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه در شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید با دور زدن تحریم ها و فعال سازی معادن خود را برای افزایش منابع مالی کشور آماده کند زیرا منابع خوبی داریم اما نمی توانیم به درستی آن را استخراج کنیم. آزادسازی پول بلوکه شده به ایران که قرار بود پس از فروش نفت پرداخت شود، باید مورد مذاکره قرار گیرد. از سوی دیگر باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود.

وی تصریح کرد: تحقق این مسائل نیازمند مدیریت جهادی است تا بتوانیم این خلاءهای مالی را جبران کنیم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه افراد جامعه مشمول افزایش دستمزد متناسب با تورم شوند. از سوی دیگر اقدامات اصلی دولت باید در زمینه کنترل تورم انجام شود وگرنه هر چقدر نرخ دستمزد افزایش یابد تورم نیز افزایش می یابد و این چرخه جانشینی باعث افزایش نارضایتی مردم می شود.

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم یادآور شد: قطعاً از طریق کمیسیون بهزیستی به دنبال افزایش حقوق کارکنان لشکری ​​و روستایی و مستمری بگیران و همسان سازی حقوق معلمان، اداره کل زندان ها، پزشکی قانونی، ارزشیابی معلمان خواهیم بود. و بخشی از داوران ویژه فوق العاده پیگیری کردند و به نتیجه رسیدند.

یکی از اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تاکید کرد: آنچه مسلم است تورم به زندگی همه افراد جامعه به ویژه اعضای خانواده، افراد بدون درآمد و دهک های پایین جامعه آسیب می زند، بنابراین باید به طور جدی به بهبود وضعیت معکوس توجه کنیم. معیشت همه اقشار جامعه به ویژه افراد آسیب پذیر.

دیدگاهتان را بنویسید