تغییر در نحوه محاسبه افزایش حقوق مستمری بگیران و مستمری بگیران در سال 1402.

تغییر در نحوه محاسبه افزایش حقوق مستمری بگیران و مستمری بگیران در سال 1402.

مشکلات معیشتی مردم و گرانی اجناس و ناتوانی کارمندان در پرداخت هزینه های گزاف، مجلس را بر آن داشت تا مصوبه جدیدی در خصوص قانون افزایش دستمزد کارکنان در سال آینده اتخاذ کند.

با توجه به افزایش تورم و وضعیت نامناسب اقتصادی بسیاری از کارکنان، تصویب افزایش حقوق در سال آینده با توجه به نرخ واقعی تورم ضروری است.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است افزایش حقوق کارکنان دولت متناسب با تورم واقعی است. تورم های غیر محاوره ای و خارج از چارچوب جامعه و تصریح: مجلس بر اساس آمار بانک مرکزی و معیشت مردم، تورم و … قانون افزایش دستمزد را تصویب می کند.

خلیل بهروزی فر با اشاره به آخرین وضعیت قانون بودجه 1402 اظهار کرد: طبق قانون لایحه بودجه سنواتی باید مطابق قانون برنامه باشد و در حال حاضر دوره برنامه پنج ساله ششم به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تصویب لایحه بودجه 1402 تا زمان تدوین قانون برنامه هفتم مغایر قانون است، افزود: با توجه به تمدید یک ساله برنامه ششم، دولت ممکن است از تاریخ 1386/07/13 مجوز تمدید این برنامه را یک سال دیگر دریافت کند. راهنمای عالی

نماینده مردم فومن و شفت در شورای اسلامی با اشاره به احتمال تصویب لایحه بودجه در سه چهارم، گفت: تصویب سه چهارم قانون بودجه مشکلاتی را به همراه دارد اما اگر دولت بر سه چهارم اصرار داشته باشد، مجلس این کار را انجام می دهد. کمک های لازم را بخواهید تا با قانون بودجه سال 1402 همگام شود.

بهروزی فر در ادامه افزایش حقوق کارکنان دولت را متناسب با نرخ واقعی تورم دانست. تورم های غیر محاوره ای و خارج از چارچوب جامعه و تصریح: مجلس بر اساس آمار بانک مرکزی و معیشت مردم، تورم و … قانون افزایش دستمزد را تصویب می کند.

وی اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در اسرع وقت تقدیم مجلس می شود.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس تصویب طرح مذکور را بار مالی برای دولت دانست و گفت: این قانون نه تنها هزینه های دولت را افزایش نمی دهد بلکه شرایطی را برای پرداخت صحیح حقوق و دستمزدها ایجاد می کند. دستمزد .

وی هدف از طرح ساماندهی کارکنان دولت را امنیت شغلی در کنار افزایش حقوق و دستمزدها دانست و افزود: فضای فعلی مجلس به نفع طرح مذکور است و اکثر نمایندگان مردم به دنبال تصویب این طرح هستند و ما نیز به دنبال تصویب این طرح هستیم. به امید خدا قبل از تصویب قانون برنامه هفتم و قانون بودجه سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید