مجموعه لیست خرید استقلال: 3 پرسپولیسی و 2 خارجی مد نظر نکونام

جواد نکونام پس از امضای قرارداد همکاری با استقلال باید تغییرات مورد نظر خود را برای رسیدن به موفقیت اعمال کند. برخی از این تغییرات به تحولات تاکتیکی و بازیکنان تیم برمی گردد. همانطور که سرمربی تازه وارد استقلال در جلسه معارفه خود گفت بازیکنان مورد نظر خود را گرفته است (لیست نقل و انتقالات استقلال):

امیرحسین حسین زاده: بازیکن سابق استقلال که موفق شد با تیم ملی در مسابقات کافا به عنوان قهرمانی دست یابد، در لیست خرید نکونام برای فصل آینده قرار دارد. حسین زاده بازیکن فعلی شارلوا بلژیک است و مسئولان استقلال باید با این تیم مذاکره کنند.

مسعود ریگی: هافبکی که سابقه همکاری با استقلال را دارد و سبک بازی اش شباهت زیادی به نکونام در دوران بازیگری اش دارد. البته با حضور چسمی و مهدی مهدی پور کمتر کسی فکر می کرد که ریگی را بیاورند.

فرشاد احمدزاده یا احسان پهلوان: نکونام در فولاد با این دو بازیکن کار کرد. جالب اینکه آنها سابقه عضویت در پرسپولیس را دارند. با توجه به عملکرد احمدزاده و شرایط خوبی که در سپاهان دارد، بعید به نظر می رسد که او به میدان بیاید.

یاسین سلمانی: قرارداد کاپیتان تیم امید با سپاهان به پایان رسید. از طرفی کارشناسان سال هاست که می گویند استقلال بعد از معتبی جباری و سرور جپاروف یک بازیساز خوب کم دارد. از این رو سلمانی در لیست نام های ناشناس قرار می گیرد اما واکنش ها و رفتار کاپیتان تیم امید حکایت از علاقه او به پرسپولیس دارد. اگر بنا به دلایلی امکان جذب سلمانی وجود نداشته باشد، سعید واصحی یکی دیگر از گزینه هایی است که نکونام پیش از این با او کار کرده و علاقه این بازیکن به استقلال می تواند در انتقال او تاثیرگذار باشد.

محمد نادری: مدافع چپی که سابقه بازی در تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد و در کارنامه اش حضور در تیم خارجی هم دیده می شود. با این اوصاف نشان می دهد که نکونام قصد دارد سمت چپ خط دفاعی تیمش را درست کند.

مهاجم خارجی: سرمربی جدید استقلال برای تقویت فاز هجومی خود می خواهد با یک مهاجم خارجی جذب کند. با توجه به علاقه نکونام به همکاری با بازیکنان لالیگا، بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

دروازه بان خارجی: حتی قبل از ورود نکونام تردیدهایی در مورد سرنوشت دروازه بان استقلال در فصل بیست و سوم وجود داشت. صحبت های زیادی درباره جدایی حسینی مطرح شده است اما با جدایی کاپیتان فصل گذشته این فرصت در برنامه های نکونام برای جذب یک دروازه بان خارجی به وجود آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید