محاصره 4 روزه هراز از فردا آغاز می شود


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838666

محسن هاشمی گفت: محور هراز از فردا به مدت چهار روز مسدود است و با مسدود شدن این محور، راهداران می توانند از محور کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با بالا از بسته شدن محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز به مدت چهار روز مسدود می شود.
وی گفت: اجرای کانال آب و راه اندازی پل استراباکو در محور هراز از ساعت 7 صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه تا ساعت 24 چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری مسدود است.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران گفت: در صورت مسدود شدن این محور، کاربران جاده ای می توانند از محور کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.
هاشمی گفت: راه اندازان و مسافران می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 141 و همچنین سایت WWW.141 برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از موانع احتمالی معابر و یا اطلاع از آخرین وضعیت جوی محورها با شماره تلفن 141 تماس بگیرند. محدودیت های موجود در استان آی آر و اپلیکیشن موبایل 141 نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید