محبوبیت بایدن کاهش یافت

زمان: 15:28
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778636

محبوبیت جو بایدن نسبت به سایر روسای جمهور آمریکا در 9 ماه گذشته کاهش یافته است و او را به رتبه اول کاهش از زمان جنگ جهانی دوم تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزنامه تلگراف با استناد به نظرسنجی گالوپ نوشت: “محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در 9 ماه اول دوره ریاست جمهوری وی در مقایسه با دیگر رهبران آمریکا پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافته است.”

بر این اساس ، رتبه بایدن 11.3 درصد (از 56 درصد به 44.7 درصد) کاهش یافت و بالاتر از 10 رئیس جمهور قبلی در این کشور است. رکورددار این کاهش سریع محبوبیت، باراک اوباما بود که در 9 ماه نخست ریاست جمهوری خود 10.1 درصد کاهش یافت.

بنابراین بایدن همه رای دهندگان را دلسرد کرد. کاهش رتبه دونالد ترامپ در 9 ماهه اول 4.4 درصد بوده است.

این روزنامه افزود که محبوبیت بایدن در ماه جولای، زمانی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور افزایش یافت، و در اواخر ماه اوت، زمانی که ارتش آمریکا از افغانستان خارج شد، کاهش یافت.

پیش از این گزارش شده بود که روزنامه آمریکایی نیوزویک در گزارشی درباره کاهش محبوبیت جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا در میان دموکرات ها نوشت که نتایج یک مطالعه جدید توسط آسوشیتدپرس و مرکز روابط عمومی NORC (NORC) در نمایش دانشگاه شیکاگو هر دو اعضای حزب او از عملکرد او از ژوئیه امسال راضی نیستند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید