محرومیت استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی شد؟

محرومیت استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی شد؟

مهدی تاج پس از حضور در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی هانگژو گفت: در جلسه امروز تیم ملی امید را مورد بررسی قرار دادیم و شرایط و موانع، فرصت ها و پتانسیل تیم ملی امید را اعلام کردیم. ما همچنین در مورد توانایی های موجود صحبت کردیم، همه صحبت ها را شنیدند و صحبت های خوبی انجام شد. تصمیم گرفتیم سریعا سرمربی تیم امید را معرفی کنیم، البته همه مشکلات سرمربی نیست. طبق اعلام فدراسیون فوتبال، سرمربی باید سریع اعلام شود.

و افزود: البته اگر از قبل سرمربی هم اعلام می کردیم نمی توانستیم اردوها را برگزار کنیم. لیگ این هفته به پایان می رسد و باید به سراغ تشکیل تیم ملی امید و اردوی سایر تیم ها برویم. ما هم این کار را می کنیم. امروز زمان مناسبی برای کارکنان ارشد بازی ها بود تا گزارش فدراسیون فوتبال را با جزئیات بشنوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید گفت: کشور ما مربیان خوب و توانمندی دارد که ویژگی های خاصی دارند. اینکه این حساسیت روی تیم ملی امید وجود دارد و همه نگران رفتن این تیم بعد از سال ها به المپیک هستند، خوب است. این حساسیت قبلا اینطور نبود. امتیاز من مثبت است و امیدوارم تیم امید بهترین نتیجه را بگیرد.

تاج در خصوص اسامی کاندیداهایی مانند مجتبی حسینی و علیدوستی برای سرمربیگری تیم امید پاسخ داد: به جز این افراد، نامزدهای دیگری نیز وجود دارند که نام آنها مطرح شد. بالاخره امروز و فردا سرمربی مشخص می شود و مطمئنا از هفته آینده کار آغاز خواهد شد.

وی درباره برنامه های اتحادیه فوتبال برای ایجاد تساوی در هفته پایانی لیگ برتر گفت: خوشبختانه با وجود ضعف های موجود، امکانات بسیار بیشتر است. حالا می بینیم که همه ورزشگاه ها پر شده و همه چیز به هفته آخر موکول شده است. ما تمام بخشنامه ها را بررسی کرده ایم که یکی از آنها مربوط به تماشاگران مسابقه است. این سرپرستان دیروز کار خوبی انجام دادند و امیدواریم نگاه ناظران لیگ و ناظران داوری را تغییر دهیم. دیروز روز خوبی برای آنها بود و خود داوران نیز علیرغم برخی اشتباهات عملکرد خوبی داشتند، اما من دقیقاً نمی دانم اشتباهات آنها چیست.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا دو روز دیگر جلسه ای در فدراسیون فوتبال با حضور روسای سازمان لیگ، قضات، انتظامی، اخلاقی و … برگزار می شود. بحث هایی شده که کمیته اخلاق حتما تصمیم جدی در مورد آن خواهد گرفت.

تاج در خصوص سوالات مطرح شده درباره محرومیت استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: دیدم گفتند می توان باشگاهی را محروم کرد اما اصلا اینطور نیست. اگر قرار است باشگاهی تعلیق شود، کمیسیون صدور مجوز حرفه ای و AFC دلایل را به صراحت اعلام می کنند. اینطور نیست که یک باشگاه با حرف یک نفر تعلیق شود و یک باشگاه دیگر تعلیق نشود. حتما باید با کدهای مجوز حرفه ای که قبلا اعلام و به باشگاه ها ابلاغ شده است دلایل را به باشگاه ها اعلام کنند. من وضعیت باشگاه های کشور را دیده ام و با وجود نگرانی هایی که به باشگاه ها داده می شود، به این موضوع نگاه منفی نمی کنم. در هر صورت باید منتظر باشیم تا کمیسیون مجوزهای حرفه ای نظر خود را اعلام کند و سپس AFC بررسی کند.

و افزود: اینطور نیست که نگرانی وجود نداشته باشد و همه تیم ها تایید شده باشند، اما اینکه یک نفر بیاید کاری انجام دهد، یا دخل و تصرف کند درست نیست. کمیته صدور مجوز حرفه ای باید یک باشگاه را به دلایلی تعلیق یا بازداشت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات بلیت فروشی مسابقات به ویژه در ورزشگاه آزادی و همچنین بی نظمی در گیت های بلیت گفت: اکنون به هفته آخر لیگ رسیده ایم و قطعا این مشکل وجود خواهد داشت. مدیریت شود. البته کنترل و برنامه ریزی بلیت فروشی بر عهده خود باشگاه هاست. سازمان لیگ نیز بر این موضوع نظارت دارد و ممکن است نظارت خود را افزایش دهد. ورزشگاه آزادی در حال حاضر دچار مشکل است.

در حال حاضر ورزشگاه آزادی هم از نظر جمعیتی و هم از نظر برخی نهادها با مشکل مواجه است که امیدواریم در سال آینده به ممنوعیت برسیم و برنامه ریزی کنیم تا هر نفر با خرید بلیت روی صندلی خود بنشیند. . این کار سختی نیست و قطعا حل خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا این موضوع صحت دارد که ورزشگاه آزادی میزبان لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود، گفت: من این را نشنیده ام و فکر نمی کنم درست باشد.

دیدگاهتان را بنویسید