محسن منصوری به عضویت هیات رئیسه فدراسیون والیبال درآمد


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893957

محسن منصوری استاندار تهران طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون والیبال منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، طی حکمی از سوی دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محسن منصوری به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال انتخاب شد. در متن این تصمیم با امضای سیدحمید سجادی آمده است: با استعانت از درگاه خداوند متعال به موجب ماده 18 اساسنامه فدراسیون های ورزش های آماتوری به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون والیبال منصوب می شوید.

انتظار دارم بر اساس ماده 20 اساسنامه مذکور وظایف محوله را انجام دهید. توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواستارم.»

لازم به ذکر است منصوری متولد خرداد 1363 در شهرستان ورامین و دارای مدرک لیسانس مکانیک (تولید و ساخت) از دانشگاه شهید رجایی تهران و فوق لیسانس مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضویت در شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام بنیاد مصطففان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس بنیاد علوی، مدیرعامل و عضو موسس و عضو هیئت مدیره بنیاد کرمت آستان قدس رضوی، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش شورای اسلامی. وی فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاونت حوزه وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و دبیر کل جامعه اسلامی دانش آموزان بود. در سراسر کشور.

دیدگاهتان را بنویسید