محسن منصوری معاون استاندار تهران کیست؟


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907789

رئیس جمهور روز گذشته در حکمی محسن منصوری را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور منصوب کرد اما هنوز گزینه جدید استاندار تهران اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اجتماعی راه دانا؛ رئیس جمهور روز گذشته در حکمی محسن منصوری را به سمت معاون اجرایی و رئیس نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد اما تاکنون گزینه جدید استاندار تهران از سوی دولت مردان اعلام نشده است.

این سوال ما را بر آن داشت تا به سراغ نمایندگان برویم و گزینه های احتمالی استاندار تهران را جویا شویم که با اظهار بی اطلاعی آنها مواجه شدیم.

باید بگویم؛ رئیس جمهور «محسن منصوری» را به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری برگزید.

سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب محسن منصوری ضمن آرزوی موفقیت معاون اجرایی رئیس جمهور در انجام وظایف محوله، توجه به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم مداری»، «نظافت و پاکیزگی و نظافت و پاکیزگی و پاکیزگی» را برای معاون اجرایی رئیس جمهور مسئلت کرد. مبارزه با فساد”. قانون مداری” و “توافقنامه مدیران دولت مردمی” باید با نظارت دقیق بر روند پیشرفت و حسن اجرای امور، مجدانه تلاش کنند تا به اهداف اصلی دولت در این زمینه دست یابند.

«محسن منصوری» متولد خرداد 1363 در شهرستان ورامین و دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک گرایش ساختمان و ساخت و ساز از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران است. وی پیش از این استاندار تهران بود.

عضویت در شورای عالی جمعیت هلال احمر، نایب رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی، مدیر عامل و عضو شورای موسس و هیئت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از جمله اسناد اجرایی منصوری است.

وی همچنین فرماندار شهرستان ورامین، عضویت در هیئت مدیره فدراسیون والیبال، معاونت حوزه وزارت آموزش و پرورش، مدیریت دفتر همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و دبیرکلی اتحادیه اسلامی دانشجویان.

عضویت در گروه مشاوران جوان وزارت آموزش و پرورش، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار تهران از دیگر مسئولیت های منصوری است.

دیدگاهتان را بنویسید