محمد محبی در آستانه پیوستن به استقلال ساپینتو مداخله کرد

محمد محبی در روزهای آینده پیراهن تیم استقلال را بر تن خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه استقلال در روزهای اخیر مذاکرات متعددی را با این بازیکن برای جذب محمد محبی انجام داده است که این مذاکرات مستقیم بوده اما محمد محبی با توجه به اینکه دو بازیکن دیگر دارد تصمیم گیری برای فصل آینده خود را به باشگاه سانتا کلارا سپرد. فصل با این باشگاه قرارداد دارد. این بازیکن در حالی که چند روزی به تهران سفر کرده بود نتوانست به پرتغال سفر کند و قرار است تا ساعاتی دیگر راهی آن کشور شود.

ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که فصل گذشته بازی های محمد محبی در لیگ برتر پرتغال را دیده بود، بر جذب این بازیکن تاکید زیادی داشت و حتی در این زمینه با باشگاه سانتا کلارا نیز مذاکره کرد و به نظر می رسد با توجه به این مذاکرات و همچنین درخواست حملات مکرر باشگاه استقلال از باشگاه سانتا کلارا سرانجام محمد محبی را آبی پوش کرد. این بازیکن بدش نمی آید که این اتفاق بیفتد زیرا بازی در تیم استقلال می تواند او را دوباره به پیراهن تیم ملی نزدیک کند.

اخبار دریافتی حاکی از آن است که باشگاه استقلال محمد محبی را قرضی می گیرد. چرا که باشگاه پرتغالی راضی نیست محبی را به صورت دائمی به تیم های ایرانی زیر یک میلیون دلار بفروشد. باشگاه سانتا کلارا مبلغ فسخ قرارداد محمد محبی را 3 میلیون یورو تعیین کرده است.

استقلال در تلاش است تا محمد محبی را به صورت قرضی از باشگاه سانتا کلارا با پرداخت بین 200 تا 300 هزار دلار دریافت کند و به نظر می رسد طی روزهای آینده رضایت نامه این بازیکن برای آبی پوشان صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید