محموله کج به مقصد نرسید/ کشف 21 هزار لیتر هیدروکربن قاچاق در زاهدان


ساعت: 14:46
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880237

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری یک دستگاه نفتکش حامل 21 هزار و 780 لیتر هیدروکربن قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، محمود سعادتی گفت: مقابله با قاچاق کالا و سرمایه های ملی و هرگونه فعالیت غیرقانونی دیگری که اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار دهد یکی از ماموریت های اولویت دار پلیس در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان است. به ویژه در شهر زاهدان.

وی گفت: در همین راستا و در راستای مبارزه با قاچاق پول ملی، ماموران کلانتری توردست این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از پادوها به یک دستگاه یدک کش نفتکش مشکوک و متوقف شدند. آی تی.

رئیس پلیس شهرستان زاهدان تصریح کرد: در نهایت در بازرسی به عمل آمده 21 هزار و 780 لیتر انواع هیدروکربن های قاچاق خارج از چرخه توزیع قانونی کشف شد.

سعادتی با اشاره به شناسایی فرد متخلف و ارائه آن به مراجع قضایی، اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف و ضبط شده 7 میلیارد و 467 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق سوخت و اعتبارات ملی از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید