محوریت رهبر معظم انقلاب بر عرضه اسلام و مادران اهل بیت(ع) به مردم

ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786383

رئیس همایش بین المللی حضرت حمزه(ع) با اشاره به اهمیت عرضه اهل بیت(ع) به مردم گفت: مادران اهل بیت(ع) به مردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اجلاسیه حضرت حمزه(س) اظهار داشت: سه شخصیت در جهان اسلام هستند که مظلوم واقع شده اند و باید کار علمی و پژوهشی انجام شود. برای آنها حضرت ابوطالب (ع)، حضرت حمزه (ع) و حضرت خدیجه (س) سه شخصیت گرانقدر هستند که باید از این ظلم خارج شوند.
وی ادامه داد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب قبل از شیوع بیماری عروق کرونر از مظلومیت این سه انسان گرانقدر صحبت کردم که فرمودند همسر پیامبر اسلام و مادران را فراموش نکنیم. ائمه
رفیعی بیان کرد: همایش خوبی در مقام حضرت خدیجه (س) برگزار شد و برکات آن حضرت همچنان وجود دارد به طوری که 6 مستند از شخصیت ایشان ساخته شد.
وی تصریح کرد: سریال حضرت خدیجه (س) نیز برای تولید در دست بررسی است و همایش حضرت ابوطالب (س) برای این شخصیت نورانی برگزار شد.
رئیس همایش بین المللی حضرت حمزه (ع) تاکید کرد: همایش بین المللی حضرت حمزه (ع) ۱۴ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و دبیرخانه دائمی این همایش ایجاد شده و دعوت به مقاله دارد.
وی با بیان اینکه حضرت حمزه (ع) در جنگ احد شهید شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایشان در اوایل اسلام شهید نبودند منابع زیادی برای زندگی ایشان وجود ندارد.
رفیعی گفت: تاکنون 50 مقاله شخصی سازی شده برای همایش تهیه شده و علاوه بر این دو کتاب در حال نهایی شدن برای همایش است. همچنین باید توجه داشته باشم که ما در تلاش برای افزایش تعداد مقالات نیستیم. دستور کار کنفرانس است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی هایی به نفع بزرگان و مراجع عظام تقلید انجام شده است، افزود: با آیت الله نوری همدانی و سبحانی دیدار کردیم و فردا عصر با آیت الله مکارم شیرازی برای بهره گیری از دیدگاه های ایشان دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید